“En pärla”
Omdöme om Café Cineast

Café Cineast
Rankad som nr 1 av 1 Kaffe och te i Sveg
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Underbar inredning och trevlig service. Mycket genomtänkt möblemang. Glöm inte att besöka toaletten när ni är där!
Ett måste att besöka när man är i Sveg. Vi kommer tillbaka nästa gång.

Tack Blomdal

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Allt är toppen och jättegott :) vi kommer hit ofta! Det enda jag saknar är chailatte ;)
Billiga priser också!!!!

Tack jsttitti
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt ställe! Värt ett besök! Något utöver det vanliga! Vi stannade på väg hem från Ramundberget på väg hem till Stockholm och hela familjen var lyrisk. Bakverken var jättegoda och inredningen var såååå cool! Love it!❤️

Tack Maria L
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Ett väldigt kul ställe med många olika rum i olika stilar. Goda bakverk och bra mackor. Säljer godis också.

Tack Stefan H
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Kanske det bästa caféet vi någonsin varit på.. Missa inte att gå upp på övervåningen. Supercoolt ställe.

Tack ThomasLa71

Resenärer som tittade på Café Cineast tittade också på

Åre, Jämtlands län

Sveg, Jämtlands län

Besökt Café Cineast? Berätta vad du tyckte!