“Bra pizza”
Omdöme om Pizzeria Knuten

Pizzeria Knuten
Rankad som nr 2 av 6 Restauranger i Sveg
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var ett gäng på 13 pers som beställde en rad olika pizzor. Det tog, precis som de sade i telefon, endast 20 minuter för 13 pizzor! Pizzan var god, personalen var trevlig, tyvärr ingen utkörning på stora beställningar.
Om du är i Sveg och söker en pizzeria, tag då Knuten!

Tack Flibbitt

Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

En av de smakrikaste pizzasallad jag ätit. Pizzan såg ut som en båt och var fylld med renkött. Lite special för här i Härjedalen.

Tack Magnus S
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Prisvärd pizza som mättade hungern. Pizzasalladen kan ha varit en av de bästa jag käkat på länge. Värt ett besök när man passerar sveg

Tack Andreas B
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande och god pizza. Ville lägga till extra topping på min pizza och det var inget problem att göra utan extra kostnad. Extra plus för att de serverar Sveriges godaste pizzasallad.

Tack ErikL27
Omdömet skrevs 14 juli 2018

Populärt billigt hak på torget i Sveg med pizza och liknande på menyn som stillar din hunger. Välgräddad och god pizza som man sköljer ned med rätt så billig öl. Inte så många val men som sagt billigt.

Tack Karl M

Resenärer som tittade på Pizzeria Knuten tittade också på

Åre, Jämtlands län
Sveg, Jämtlands län

Besökt Pizzeria Knuten? Berätta vad du tyckte!