“Fräsch lägenhet med underbar utsikt”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
19 omdömen
12 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Fräsch lägenhet med underbar utsikt”
Omdömet skrevs 2 maj 2016 för en vistelse i april 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Fin, helt nyrenoverad lägenhet, som ligger högt ovanför Santa Marguerita. Men till fots tog det bara en halvtimme ner till staden på en liten stig med trappor. Med bilen var det lite längre, men den behövdes ju inte. Giulia är en underbar värdinna. En dag lagade vi mat tillsammans med henne och hennes mamma Lucia. Ett minne för livet! I bottenplanet på huset ligger en restaurang. Vi hade även tillgång till deras trädgård, med underbar utsikt över Medelhavet.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Underbart fint badrum
Resegrupp: Med vänner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera