Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Anneli Elfqvist

Med varma rekommendationer

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 20 aug. 2022från mobil enhet
Vilket härligt hotell! Personalen var otroligt vänlig & trevlig, rummen välstädade & det fanns flera restauranger att välja emellan. När man tröttnat på dem tar man den söta taxibåten till Skiathos stad. Aningen dyrare men så mycket härligare än en svettig buss eller taxi!
Även om jag föredrar pool låg vi vid den privata lilla stranden varje dag, bekväma solsängar & bra service, fin sand och lagom sluttning i havet. Den grekiska pizzan på stranden var nog den godaste pizzan jag ätit 👍🏼 Uppskattade systemet med lån av handdukar till pool/strand & älskade att de hade en välmående hotellkatt 🥰
Rekommenderar varmt detta hotell ❤️
Datum för vistelsen: augusti 2022
Resetyp: Reste med vänner
Ser du något problem med det här omdömet?
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, Guest Services / Front OfficeKassandra Bay Resort & Spa, svarade på det här omdömet
Svarade 21 aug. 2022
Dear 344annelie,
Thank you for your lovely review in regards to your stay at Kassandra Bay Resort, Suites & Spa.
We are glad that you were able to enjoy our views, our pool areas and the beach, and that you found the food to be perfect.
We do hope that you visit us again next year.
Kind regards,
105.7 km från Kassandra Bay Resort & Spa
    1 392 kr
108.7 km från Kassandra Bay Resort & Spa
Kostnadsfri parkering
Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
49.0 km från Kassandra Bay Resort & Spa
Bar/lounge
Visa fler hotell i Vasilias
Omdömet skrevs 18 juni 2022 från mobil enhet

Väldigt fint hotell med rena och stilrena rum. Trevlig personal. Vi reste med två barn 10 och 12 och det passade oss bra. Fint och klart vatten. Kanske var maten inte alltid den mest fantastiska men helt ok. Det fanns gott om restauranger i Skiathos stad som låg i närheten och även restauranger på gångavstånd.

Rumstips: Vi hyrde bil och åkte runt. Men det är backigt så det är bra med 4WD. Tog utflykt med båten Elisabet till Skopleos som var kul och sevärt.
Datum för vistelsen: juni 2022
Tack G5456WBmarcusp
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, Guest Services / Front Office på Kassandra Bay Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2022

Dear G5456WBmarcusp,
Thank you for taking the time to rate & review your experience at Kassandra Bay Resort, Suites & Spa.
We are so glad you were able to enjoy your time spent with us, and that you were left with nice memories.
We do hope you visit us again in the near future.
Kind regards.

Omdömet skrevs 3 oktober 2021

Hotell i bra klass . Vi fick ett rum i 2 våningar det var dock lite farligt då trappan var brant och hal. Utsikten från balkongen är magnifik havet åt alla håll . Man får stolar gratis både på strand och vid poolen dessutom nya handdukar för detta varje dag . Frukosten är av buffetyp det finns mycket att välja på och även glutenfritt om man frågar . Personalen är trevliga .
På det negativa blir tyvärr att vårt badrum vid sovrummet inte var bra städat mycket tvålrester överallt . Tror inte man dammsuger när det städas då vi hade sand på golvet i sovrummet . Vi hade dessutom oturen att åka på säsongens allra sista vecka . Så avrese dagen (vi åkte hem på kvällen ) var det panik att gå in solstolar och övrigt . Lade handdukar på de solstolar vi skulle ha men när vi kom var solstolarna borta och handdukarna låg vid sidan . Får jag ge hotellet ett tips stäng hotellet utan göster det kan väl vänta tills vi åkt ?
Men sammantaget bra avseende läge frukost och trevlig personal .
Om
Man vill åka in till stan finns det möjlighet med taxi för 10 euro . Hotellet har även en båt som snabbt går över till Skiathos.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack mariakjallgrenla2018
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, Guest Services / Front Office på Kassandra Bay Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2021

Dear mariakjallgrenla2018,

Thank you for reviewing and rating your experience at Kassandra Bay Resort, Suites & Spa.
We are extremely glad that overall your experience was good and that you were able to enjoy your summer holidays with us.
We would like to apologize for any inconvenience caused during your last day of your holiday, and your notes will be seriously taken into consideration by the relevant departments.
We do hope that your last day with us did not affect your holiday to such an extent, and that you would reconsider returning at Kassandra Bay Resort, in the near future.
Until your next visit, stay safe, and have a fruitful winter back home.

Kind regards,

Omdömet skrevs 15 juli 2019 från mobil enhet

Ett utmärkt hotell med fin strand där solstolar och parasoll ingick i priset. Suverän frukostbuffé och trevlig a la carte restaurang. Vi provade inte bufférestaurangen. Överlag sympatisk personal, men en extra eloge till PT Panos som gav familjen ett välbehövligt träningspass.
Potential till förbättring är WI-FI täckningen som var obefintlig i vårt rum. Ett hotell som Kassandra Bay borde kunna erbjuda fri shuttle in till Skiathos stad, även om båttaxin var trevlig att åka.

Datum för vistelsen: juli 2019
2  Tack Magnus K
Stefanos Emmanouil, Guest Services / Front Office på Kassandra Bay Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2021

Dear MagnusKarlssonRahm,

Thank you for your nice comments. and for choosing Kassandra Bay Resort as part of your holiday experience in Skiathos.
Your points about the wifi, as well as, the shuttle bus to town, are taken into consideration, and we will try our best to provide our guests the best possible holiday service we can in the future.

We hope you have a chance to visit us again in the future.

Kind Regards,

Omdömet skrevs 22 september 2018

Fantastiskt hotell med underbar mat. Frukosten är bland de bättre jag upplevt. Vi bodde i suites-delen och därmed tillgång till egen frukostmatsal vilket var plus och egen infinity-pool. Fin strand med bra solsängar. Fina och rena rum. Bra AC. Enda negativa med hotellet var att det var lång till närmsta minimarket/kiosk och lite få hoteller på gångavstång till hotellet.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack JohannaP1294
Angeliki Thanu T, General Manager på Kassandra Bay Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 26 november 2018

Dear JohannaP1294,

Thank you so much for all of your kind words. We are delighted that you enjoyed your stay with us, and liked all of the privileges of staying in the KB Suites part of the Resort.
We look forward to welcome you back at KB Collection!

Sincerely.

Angeliki

Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Underbar vistelse på Kassandra Bay Resort & Spa . Kan varmt rekommenderas .
Bra service , trevligt bemötande , rent fräscht.
God mat. Underbar frukost buffé .
Otroligt bra service på stranden.
Vill man till Skiathos Town på kvällen så tar man båten vid stranden. Väldigt trevligt.
Bästa semestern någonsin.
Vänligen Viveca & Ronny

Datum för vistelsen: juni 2018
2  Tack vivecas2015
Stefanos Emmanouil, Guest Services / Front Office på Kassandra Bay Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2021

Dear Viveca S,
Thank you very much for choosing Kassandra Bay Resort, Suites & Spa for your stay in Vasilias. We are happy to know that you enjoyed breakfast buffet, service and food. We hope to have the chance to welcome you back at Kassandra Bay Resort, Suites & Spa in the nearest future.
With Best Regards,