StayForLong
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Le Flamant Rouge är ett Gesthouse i södra Frankrike, i en by nära saltsjöar och vinodlingar. Rummen är vackra och de gemensamma utrymmena likaså. Konstverken i huset inspirerar till att skapa (jag fick låna material och gjorde en mobil av snäckor). Köket är perfekt för möten med nya människor och för att laga mat med lokala råvaror. Vi stannade en vecka, det kändes för kort. Besökte de lokala grönsaksmarknaden, spelade boule vid vattnet, badade i Saltsjön. Åt vid torget. Åkte till havet, köpte ostron och musslor. Mötte nya vänner. Fantastisk frukost varje morgon och fantastiska människor som arbetar här. Vi är mer än nöjda. Vi kommer tillbaka så snart vi kan!

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Hoppoloppo
Omdömet skrevs 21 juni 2016

Jag måste nog ärligt säga att jag aldrig har bott på ett trevligare ställe – inte bara för att rummen och övriga delar av pensionatet var ljuvligt inredda, utan också för att personalen var så inkluderande och trevliga. Allt var dessutom fläckfritt rent och fräscht. Rummet var ljust och vackert och sängen var skön och pensionatets läge mitt i byn var perfekt. Nära till allt som den lilla byn har att erbjuda. Här finns också ett lugn som gör att man inte kan låta bli att varva ned. Jag kommer definitivt att återvända.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Victoria E
Omdömet skrevs 16 november 2015 från mobil enhet

Jag har besökt detta B&B både själv & med min Familj.Här ska man bo om man vill uppleva den franska idyllen!! Fina & unika rum, magnifik frukost i gränden & nära till salta bad & vackra stränder!mysig liten by med vackra promenadområden!:-)vill uppleva den franska idyllen!! Fina & unika rum, magnifik frukost i gränden & nära till salta bad & vackra stränder! Peyriac är liten mysig by med vackra promenadområden! Maria har skapat en kreativ oas för alla åldrar. Jag rekommenderar detta härliga ställe starkt!:-)

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack Mimmi B
Omdömet skrevs 18 augusti 2015 från mobil enhet

Jag var där med hela min familj och vi hyrde faktiskt hela huset. Så kan inte säga att jag har bra koll på hur det fungerar när man bor med främlingar då det som sagt är ett helt vanligt hus och inte alls som ett traditionellt hotell. Men det är Så oroligt vackert. PRECIS det man vill ha både lägesmässigt i en pittoresk fransk by och husmässigt då det är så otroligt charmigt. Hit kan man fly från verkligheten och verkligen komma iväg till lugn och ro! Rekommenderas verkligen!

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack JohannaL88
Omdömet skrevs 5 juni 2015

Bli serverad frukost i gränden, sova i Coco Chanel eller Albert Camy, tyst och rogivande. Promenera till den salta sjöns badplats. Bada, göra egen lerinpackning på stranden. Äta lunch eller middag på torgets två restauranger. Ibland deltaga i måltid på Le Flamant Rouge. Sitta i gränden och måla. Ta bussen till Narbonne för 1€. Åka på utflykt till havet och äta ostron och sola och bada. Paradiset på jorden....

Datum för vistelsen: maj 2015
  • Restyp: Reste ensam