Omdömet skrevs 2 februari 2020

Modernt och funktionellt hotell. Mycket trevlig personal i lobbyn och matsalen. Frukosten mycket bra med det mesta att välja på och suveränt goda färdiggjorda smörgåsar med olika pålägg. Lite bullrig miljö i fruktostmatsalen. Mycket trevlig takterass!

Rumstips: Rummen med ojämna nummer har utsikt mot kontorsbyggnad.
Tack hasselaxe
RadissonREDcpt, Manager på Radisson RED Cape Town, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2020

Hej Hassel

Du är verkligen awesome för att ta sig tid att granska oss! Tack!

Vi ser att ge det bästa av frukost och glad att du gillade det så mycket!

Så glad att också höra dig njöt ou takterrass! Det erbjuder verkligen några av de bästa utsikten över Kapstaden i staden.

Vi ser fram emot att ha dig igen snart!

Skål, Dane

Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Modernt annorlunda jämfört med traditionella hotel,lite avskalat men ändå funktionellt,rent och fräscht trevlig och hjälpsam personal. Lägget helt perfekt nära Waterfront. Kan verkligen rekommendera detta boende. Annorlunda med Save H2O en hink i duschen för att tillvarata ”spillvatten” för annat ändamål.

Tack lillernst
Omdömet skrevs 9 januari 2020

väldigt centralt och bra boende nere vid Waterfront, där många affärer och restauranger finns, vid vattnet nere i hamnen.
modernt, trendigt, snyggt, nytt, cool och smart inredning i rummen. Matsalen och framför allt frukosten var nog det bästa jag ätit någonsin.
Försök få ett rum mot utsikt över taffelberget på kortsidan, mäktigt att vakna upp mot berget.

Rumstips: vakna upp mot taffelberget på kortsidan
Tack AndersR568
RadissonREDcpt, General Manager på Radisson RED Cape Town, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2020

Dear Anders,
Wow - du är fantastisk och tack så mycket för denna fantastiska recension / feedback om RED.

Jag kommer att dela detta med vårt RÖDA team och de kommer att vara alla leenden.

Tack för att du är fantastisk och en riktig RED Rebel

Skål
Leonie

Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, alla från receptionen, baren, städ hälsar och småpratar när det finns tid, hjälp får man direkt med det mesta. Bra frukost med allt vi önskade oss.
Gillar designen, lite industri över det hela och väldigt charmigt med ett fullt fungerande varv tvärs över gatan, ger liv åt yttermiljön att det inte bara är turism i området.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Vettneskall
RadissonREDcpt, General Manager på Radisson RED Cape Town, svarade på det här omdömetSvarade 31 december 2019

Tack för att du är fantastisk och för att du skickade mycket RÖD kärlek i detta omdöme. Skål Leonie

Omdömet skrevs 2 maj 2019

Radisson Red har absolut det bästa läget med sin närhet till Waterfront. Hotellets rum är fräscha och utsikten är fantastisk över både staden och bergen som omringar staden. Skulle vi återkomma till Kapstaden skulle vi till 100% boka på RED igen.m

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Odyssey30642284220