Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Modernt annorlunda jämfört med traditionella hotel,lite avskalat men ändå funktionellt,rent och fräscht trevlig och hjälpsam personal. Lägget helt perfekt nära Waterfront. Kan verkligen rekommendera detta boende. Annorlunda med Save H2O en hink i duschen för att tillvarata ”spillvatten” för annat ändamål.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack lillernst
Omdömet skrevs 9 januari 2020

väldigt centralt och bra boende nere vid Waterfront, där många affärer och restauranger finns, vid vattnet nere i hamnen.
modernt, trendigt, snyggt, nytt, cool och smart inredning i rummen. Matsalen och framför allt frukosten var nog det bästa jag ätit någonsin.
Försök få ett rum mot utsikt över taffelberget på kortsidan, mäktigt att vakna upp mot berget.

Rumstips: vakna upp mot taffelberget på kortsidan
Datum för vistelsen: januari 2020
Tack AndersR568
RadissonREDcpt, General Manager på Radisson RED Cape Town, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2020

Dear Anders,
Wow - du är fantastisk och tack så mycket för denna fantastiska recension / feedback om RED.

Jag kommer att dela detta med vårt RÖDA team och de kommer att vara alla leenden.

Tack för att du är fantastisk och en riktig RED Rebel

Skål
Leonie

Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, alla från receptionen, baren, städ hälsar och småpratar när det finns tid, hjälp får man direkt med det mesta. Bra frukost med allt vi önskade oss.
Gillar designen, lite industri över det hela och väldigt charmigt med ett fullt fungerande varv tvärs över gatan, ger liv åt yttermiljön att det inte bara är turism i området.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Vettneskall
RadissonREDcpt, General Manager på Radisson RED Cape Town, svarade på det här omdömetSvarade 31 december 2019

Tack för att du är fantastisk och för att du skickade mycket RÖD kärlek i detta omdöme. Skål Leonie

Omdömet skrevs 2 maj 2019

Radisson Red har absolut det bästa läget med sin närhet till Waterfront. Hotellets rum är fräscha och utsikten är fantastisk över både staden och bergen som omringar staden. Skulle vi återkomma till Kapstaden skulle vi till 100% boka på RED igen.m

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Odyssey30642284220
Omdömet skrevs 11 november 2018

Detta är ett modernt hotell som inte alls passar min smak.Till exempel serveras frukosten som från ett kafé och väldigt lite presenteras för att vara ett hotell i den här prisklassen. Brödet var sött och sliskigt. Min favoriträtt till frukost, stekta ägg saknades också. Rummen däremot var rena. Lite för kala för min smak och en stor miss tycker jag det är att det inte går att öppna ett fönster.I foajen är det väldigt stimmigt och ljudnivån väldigt hög. Personalen var trevlig, men väldigt långsam. Dessutom var bagagerummet underdimensionerat eller för många gäster, då våra väskor knappt fick plats.En kväll kom vi tillbaka till rummet kl 18:30 och då var rummet fortfarande inte städat. Hotellet är däremot väldigt bra placerat precis i närheten av Waterfront.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack GoranB148
RadissonREDcpt, Manager på Radisson RED Cape Town, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2018

Kära Goran,
än du för granskningen och din feedback. Chuffed att du gillade platsen och renlighet av hotellet. Resten är obviuosly inte så lätt att klara och jag är mycket ledsen RED är inte ditt favoritmärke. Jag förstår att några designproblem inte passar dig, men det finns andra saker som vi kunde ha gjort bättre - en gör användningsvis bättre. Ursäkta vi missade detta under din vistelse.
Tack igen för din tid och översynen
Leonie