Spara
Höjdpunkter från omdömen
Underbart!

Väldigt fin strand med några små spännande restauranger. Rekommenderas för ett strandhugg eller en ... läs mer

Omdömet skrevs 12 januari 2018

Rekommenderade upplevelser i och omkring Basse-Terre Island
från 59,54 US$
Mer information
Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Väldigt fin strand med några små spännande restauranger. Rekommenderas för ett strandhugg eller en löptur!

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack ReDiMare
Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Finaste stranden så här långt på vår resa på denna sida av ön. Plattare strand och vackra vyer. Serveringar i strandkanten. Höga vågor. Vi badade och blev omkulldragna av vågorna och det krävdes lite trixande att ta sig upp. Bra med duschar att försöka spola av dig lite sand innan bilfärd hem.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Travelwoman65
Omdömet skrevs 5 december 2017 från mobil enhet

Fantastisk fin strand med höga vågor som passar surfare (i alla fall på ena sidan av stranden). Små schyssta barer och en otrolig vy!

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack Lussan75
Omdömet skrevs 29 maj 2017

Härlig välskött strand. Lugnt och fridfullt! Trevliga ställen att ta en drink eller äta lunch på. Kul att den är lite känd från TV serien.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack Susanne R
Omdömet skrevs 17 maj 2017

En av de bästa stränderna i området. Man sola och bada eller promenera på stranden. Det finns också ett antal restauranger och caféer på stranden, där en del är ordinära och andra riktigt bra. Trevligt att bara vara på stranden

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack LunkanStorvreta