Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 29 juni 2019 från mobil enhet

Bästa stället att fika på på sommaren; gott fikabröd, god cappuccino och mysig omgivning! Perfekt att komma hit med liten båt; fina bryggor och bekvämt att ta i land. Stället utvecklas hela tiden och det är en positiv överraskning varje gång man kommer!

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack 292maud_
Omdömet skrevs 10 september 2018

Ett rofyllt litet gästhem för den som söker avskildhet ifrån vardagen. Hemlagad mat, pajer och bakverk som görs ifrån grunden. Bland den godaste cafe macciato serverades i gårdsmiljö där jag kunde njuta av lugnet och fågelkvitter.

Datum för vistelsen: augusti 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack Trotteglob
Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

Om ni ska äta lunch någonstans på Åland så rekommenderar jag starkt Brobacka! De lagar allt själva från grunden och deras matpajer är helt gudomliga! Även deras fikabröd är hembakat och supergott! Åk hit vet jag!

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack annabQ610YV
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Vi testade en Ålandspannkaka på detta ställe som var god. Har aldrig testat det innan så har inget att jämföra med tyvärr. Själva caféet låg fint beläget vid en å och hade en ganska stor trädgård med söta cafébord där man kunde sitta. Det var också väldigt fint där inne. Lite tråkigt att man inte direkt ser ån jättebra från caféet utan snarare ser grustaget som ligger precis vid ån. Dock var det fint att de hade byggt en rund brygga runt ett träd med en bro ut där man kunde sitta och ta det lugnt efter fikan. Det var bra pris, 6.5 Euro för pannkaka och kaffe.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack RebeckaJohansson
Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Litet urval, väldigt höga priser jämfört med liknande ställen: 12,50 för en sallad alt 13,50 för den andra rätten. Lång väntan och tråkig utemiljö. Obekväma stolar/bänkar. Vi kanske hade otur beträffande den långa väntan på maten. Den smakade okej men den var inte prisvärd eller värd den långa väntan.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack NillaO