“Mat av högsta kvalitet.”
Omdöme om Trålverket

Trålverket
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Stora Dyrön
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt hög kvalitet på maten! Mysig och fin restaurang. Det som saknas för högsta betyg är att serveringspersonalen behöver bli mer bekant med maten, men alla är trevliga och vänliga.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack AndySweden

Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Två besök under sommaren tack vare den trevliga och chosefria miljön - och maten förstås!
Servisen oerfaren men ytterst vänliga, trevliga och tillmötesgående (Annie en pärla!).
Osten och löjrömschipsen kan verkligen rekommenderas, likaså havskräftorna och fisk-& skaldjursgrytan.
Mycket väl värt ett besök- keep up the good work!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack DoktorRock
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Vi var ett lite större sällskap som hade förbeställt en födelsedagsmiddag.
Vi åt huvudrätt och efterrätt. Allt var bokat och beställningen fungerade utmärkt.
Som huvudrätt åt vi dagens fisk. Vällagad, god och prisvärd. Efterrätt en klassiker, kokta päron i vin. Päronen var goda, men en större klick av glass eller grädde hade vi inte sagt nej till.
Miljön var trevligt mysig och servicen utmärkt.
Väl värt ett besök.

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack roland k
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Hungrig efter en dag på klipporna.
Lördag, så bokat bord var ett måste, totalfullt med gäster, både lokals och gästbryggan åt där.

Kalla goda drinkar, öl, aperol, pepsiMax, vitt vin, allt var väl kylt och kom in snabbt.
Ostbit till förrätt, så god att vi beställde en till. Testade moules frites, dagens fisk och pizzan, vilket samtliga var förträffligt goda. Pizzan med handskalade räkor och kräftstjärtar, så god, glömde jag att säga att den var vit och hade Västerbottenost som lockelse. Suverän helt enkelt.
Till dessert blev det churros och en päron rätt, till de kaffe såklart.

Bra svung under hela middagen, främst kring om allt smakade bra och påfyllning med dryck. Unga killar och tjejer fixade allt perfekt.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack thomasp242
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Åt dagens fisk som tyvärr inte var den upplevelse vi förväntade oss. Torr och något fantasilös.
Barnens mat var fock väldigt bra, lagom stora portioner, fint upplagd. Miljön super mysig.

Datum för besöket: juni 2021
Tack F1428ABevak

Besökt Trålverket? Berätta vad du tyckte!