“Cykelbistron numer håller otroligt hög klass.”
Omdöme om JBP Berg & Bar

JBP Berg & Bar
Rankad som nr 13 av 18 Restauranger i Järvsö
Omdömet skrevs 17 maj 2021

Vill du bara käka en lunch eller har du cyklat hela dagen i Järvsö, på leder eller downhill, så är detta en fantastisk restaurang. Njut av god mat och dryck!

Datum för besöket: maj 2021
Tack mevensso

Omdömet skrevs 12 mars 2021 från mobil enhet

Vällagad, god mat. Jag åt laxen och min vän ribs. Båda var väldigt nöjda. Häftig inredning, trevlig personal. Kan det bli bättre?

Datum för besöket: mars 2021
Tack sandragE176IO
Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Besviken. Buffé med Endast kötträtter, tinad sallad. Ljummet vatten jag inte ville dricka. Ok om du är i backen, men ät inte här på genomresa. Plus i och med fräscha lokaler

Datum för besöket: december 2019
Tack NiclasSjogren71
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Om man bor längre tid i närheten är detta helt ok ställe för en lunch, middag eller fika. (Är man bara i Järvsö en kortis finns många andra ställen att välja i första hand.)

Finns meny för både vuxna och barn. Typ samma rätter på båda.

Plus för kycklingen! Härligt att en sådan här bar testar att servera något annat än pommes.

Datum för besöket: juli 2019
Tack rehnska
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Galna priser, 40kr för en dricka och 160 kr för en halvtaskig burgare. Rekommenderas dessvärre inte.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack j0shcl

Resenärer som tittade på JBP Berg & Bar tittade också på

Järvsö, Gävleborgs län
Järvsö, Gävleborgs län

Besökt JBP Berg & Bar? Berätta vad du tyckte!