“Ät inte här om du inte måste”
Omdöme om JBP Berg & Bar

JBP Berg & Bar
Rankad som nr 8 av 19 Restauranger i Järvsö
Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Besviken. Buffé med Endast kötträtter, tinad sallad. Ljummet vatten jag inte ville dricka. Ok om du är i backen, men ät inte här på genomresa. Plus i och med fräscha lokaler

Datum för besöket: december 2019
Tack NiclasSjogren71

Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Om man bor längre tid i närheten är detta helt ok ställe för en lunch, middag eller fika. (Är man bara i Järvsö en kortis finns många andra ställen att välja i första hand.)

Finns meny för både vuxna och barn. Typ samma rätter på båda.

Plus för kycklingen! Härligt att en sådan här bar testar att servera något annat än pommes.

Datum för besöket: juli 2019
Tack rehnska
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Galna priser, 40kr för en dricka och 160 kr för en halvtaskig burgare. Rekommenderas dessvärre inte.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack j0shcl
Omdömet skrevs 16 juni 2018 från mobil enhet

Körde en "biker lunch" och den var helt ok. Den smakade inte så mycket men man blev mätt. Minus att dricka inte ingick

Datum för besöket: juni 2018
Tack 9Jonathan5
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Ett udda matställe med bra mat i Bergscykelparken. En upplevelse för alla, även dom som inte cyklar.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Mats F

Resenärer som tittade på JBP Berg & Bar tittade också på

Järvsö, Gävleborgs län
Järvsö, Gävleborgs län

Besökt JBP Berg & Bar? Berätta vad du tyckte!