Höjdpunkter från omdömen
Forsränning

Helheten var proffsig, rolig och lärorik! Att hoppa i och åka med forsen, paddla genom valserna ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
A5678DYlindal
från mobil enhet
En underbar dag😍

En fantastisk upplevelse! Ledarna var så proffsiga så att alla tändje på sina gränser. En dag som ... läs mer

566anitak
Läs alla 127 omdömen

En upplevelse utöver det vanliga! Proffsigt OCH personligt. Lärorikt och kittlande. STORT TACK för en häftig, trygg och suverän upplevelse i det vilda vattnet!

Tack 734katarinap
annisnyberg, Säkerhetschef på Upplev Järvsö, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack så mycket för ditt fina betyg och att du tagit dej tid att skriva en recension! Roligt att höra att du uppskattade vårat upplägg ☺️ Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Fantastiskt rolig och fartfylld upplevelse. Proffsiga och trevliga guuder
En häftig fors i vacker omgivning!

Tack Resenar210806

Javisst är det vackert! Älskar mitt ”kontor”☺️ Tack så mycket för att ni tog er tid att skriva och tack för det fina betyget! Välkomna tillbaka! /Annis

Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Perfekt aktivitet för familj med större barn. Kunniga guider som förmedlar trygghet och får en att våga utmana sig själv.
Vi kommer garanterat tillbaka.

Tack helenadU7312VQ

Tack för erat förtroende och för det fina betyget! Välkomna tillbaka!
/Annis

Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Det är svårt att hitta en aktivitet som lockar tonåringarna ur huset, men här lyckades det med råge. Fartfyllt, spännande och alldeles fantastiskt kul. Proffsiga guider, personligt. Kändes inte som en ”massaindustri”. Väl anordnat. Tack för en oförglömlig upplevelse!!!

Datum för upplevelsen: juni 2021
1  Tack anncih

Vad roligt att höra att ni är så nöjda och tack för att ni tog er tid att skriva! Ni är varmt välkomna tillbaka!
/Annis

Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Vi bokade både kajaker för heldag och en prova på-kurs med forskajak med familjen. Skicklighet och fint personligt bemötande av guiderna lyfte verkligen båda aktiviteterna. Deras engagemang och närvaro inspirerande och engagerade hela familjen Från energisk 9 åring till trötta tonåringar och oroliga 40-plusföräldrar. Vi ser fram emot att boka nya aktiviteter med upplev Järvsö!

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack lisanM3141PX
annisnyberg, Säkerhetschef på Upplev Järvsö, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Det var jätteroligt att ha er här☺️ Tack så jättemycket för att ni tog er tid att skriva och tack för ert fina betyg! Varmt välkomna tillbaka! /Annis