eDreams
Hurb
Agoda.com
StayForLong
Omdömet skrevs 17 januari 2021 från mobil enhet

Jättebra hotell precis vid backen. Mycket trevlig och tillmötesgående personal.
Bra mat i restaurangen och bra frukost, fanns allt som förväntas.
Vi bodde i ett familjerum, det var rymligt och bra, fanns torkskåp i badrummet, perfekt för blöta skidkläder.

Datum för vistelsen: januari 2021
1  Tack ununger
Omdömet skrevs 29 september 2020 från mobil enhet

Sköna sängar, lagom mjuka, trevligt med två kuddar. Rummet var väl städat och svalt. Mycket trevlig personal både i receptionen och resturangen, maten på a la carte menyn var fantastiskt bra! Frukostbuffén hade även allt man kunnat önska sig.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Idnaps
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Vi (familj med två småbarn) stannade en natt på väg hem från Jämtlandsfjällen. En mycket trevlig vistelse med vänligt bemötande och hög klass på hotellrummet.
Pizza till middag var mkt gott och glassbuffén uppskattad! Även frukosten var mkt bra. Stort tack till personalen som gjorde att vi kände oss välkomna och omhändertagna.

Vi passade även på att besöka Järvzoo som ligger på gångavstånd, det rekommenderas verkligen för både stora och små :-)

Tack 656jennys
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Jättebra mat och härlig service. Barnen älskade pizzabuffen och à la carte var också mycket bra! Plus för härlig atmosfär och utsikt. Både Serveringspersonalen och pizzabagarna gjorde det lilla extra för att barnen (och oss vuxna) skulle känna sig välkomna .

Tack B7011DTfredrikh
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var 6 stycken som hade bokat i förväg( krävs nästan, mycket folk och många barnfamiljer). En förrätt i form av gambas smakade alldeles utmärkt följt av stekt röding till halva sällskapet samt pepparlax till övriga. Samtliga var nöjda.Till detta uttog vi såväl rött som vitt vin till rimliga priser 350-400 kronor.
Avslutades med glass i espressokaffe.Serveringen sköttes alldeles utmärkt.

2  Tack dangD7037CM