Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Vi (familj med två småbarn) stannade en natt på väg hem från Jämtlandsfjällen. En mycket trevlig vistelse med vänligt bemötande och hög klass på hotellrummet.
Pizza till middag var mkt gott och glassbuffén uppskattad! Även frukosten var mkt bra. Stort tack till personalen som gjorde att vi kände oss välkomna och omhändertagna.

Vi passade även på att besöka Järvzoo som ligger på gångavstånd, det rekommenderas verkligen för både stora och små :-)

Tack 656jennys
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Jättebra mat och härlig service. Barnen älskade pizzabuffen och à la carte var också mycket bra! Plus för härlig atmosfär och utsikt. Både Serveringspersonalen och pizzabagarna gjorde det lilla extra för att barnen (och oss vuxna) skulle känna sig välkomna .

Tack B7011DTfredrikh
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var 6 stycken som hade bokat i förväg( krävs nästan, mycket folk och många barnfamiljer). En förrätt i form av gambas smakade alldeles utmärkt följt av stekt röding till halva sällskapet samt pepparlax till övriga. Samtliga var nöjda.Till detta uttog vi såväl rött som vitt vin till rimliga priser 350-400 kronor.
Avslutades med glass i espressokaffe.Serveringen sköttes alldeles utmärkt.

Tack dangD7037CM
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Tredje gången jag bor på detta hotell och även om det var bra från början så har hotellet bara blivit bättre. Sköna sängar, rum med balkong, torkskåp på rummet och bra mar och vällagad frukost med lokala råvaror. Vi käkade pizzabuffen på kvällen och det anda negativa med så goda pizzor är att man äter för mycket Bra Coronasäkert dessutom

Rumstips: Vi besökte Järvszoo och paddlade kajak i Ljusnan under vårt besök, mycket trevligt båda aktiviteterna
Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 70niclase
Omdömet skrevs 16 juni 2020 från mobil enhet

Andra gången vi övernattar här. Fortfarande funktionella, enkla men fina rum. Dock något slarvigt bäddat denna gång. Återigen fantastiskt trevlig personal om än något förvirrad kökspersonal. Goda pizzor. Varför vi sänker betyget en stjärna denna gång är deras arbete mot spridningen av Covid-19. Detta kan förbättras mycket. Inte bara för att skydda gästerna utan även personalen. Kan tycka att personalen i receptionen kan behöva ett ”hostskydd” och markeringar i golvet för avstånd. Värst dock var frukostbuffén som inte var anpassad alls, vilket skapade stor trängsel bland alla barnfamiljer och hostande downhill-cyklare. Tack och lov fanns ingen stor visselpipa som gick runt bland gästerna. Positivt däremot att det gick att sitta ute och äta men även där skulle borden behöva ha ett större avstånd.
Föreslår åtminstone en regel att max 1 vuxen och ett barn i varje sällskap får besöka buffén samtidigt och duka upp glesare och med tydliga avståndsmarkeringar på golvet.
Väldigt bekvämt avstånd till både backe och Järvzoo vilket avspeglar prissättningen. Dock något mer skäligt pris med kampanjen ”Hemester”.
Men man får tänka på att det faktiskt får plats många i samma rum (flera bäddar) om man vill trängas.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Craftbeertravelers