“Underbart god påskbuffe”

Kök: Svenskt
Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande direkt vid receptionen och möttes sedan av ett fantastiskt påskbord som var något utöver det vanliga. Väl tillagat med goda smaker och riktigt fräscht och gott. Kommer mer än gärna tillbaka med familjen.

Tack Ida H

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Besökte Järvsöbaden för söndagslunch på vägen upp till Jämtland. Besöket var planerat och vi hade kollat in på hemsidan vad dom skulle serveras. Tyvärr stämde det inte alls överens med vad som erbjöds. Priset var förvisso sänkt till samma som på vardagar pga att det var en auktion i lokalen. Det borde gå frångått på hemsidan. Maten var inte alls vad vi minns från tidigare besök. Tråkiga varmrätter och trista sallader. Mest gröna blad . Ingen variation på brödet. Ingen ost. Tårtan som det stod på hemsidan som skulle vara till kaffet var utbytt till pepparkakor. Tveksamt om vi väljer att äta lunch fler gånger på Järvsöbaden

2  Tack Berith9
Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Fyra vänner med högt ställda förväntningar åt en trerätters middag på Järvsöbadens restaurang. Lax med hjortron, hjortfilé med kantareller och krispig chokladtårta smakade suveränt. Omtänksam personal är kronan på verket! Vi återkommer

Tack Kerstin V
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Mycket att välja på, rikligt och mycket vällagat! Vacker miljö och härlig personal! Även lunch och frukost håller samma höga standard. Lugn och skön restaurang.

Tack johangrondal
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Väldigt god hemlagad mat och en mycket bra vinlista! Middagen börjar alltid med sill, potatis och ostbricka. Efter det soppa och sen varmrätt och efterrätt.

Tack Aebo

Resenärer som tittade på Hotell Järvsöbaden Restaurang tittade också på

Järvsö, Gävleborgs län

Besökt Hotell Järvsöbaden Restaurang? Berätta vad du tyckte!