“Dyrt och inte speciellt bra!”
Omdöme om Pizzastugan

Pizzastugan
Rankad som nr 10 av 18 Restauranger i Järvsö
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Det finns 5 pizzerior i Järvsö, då gäller det att vara bäst. Maten här är varken bättre eller sämre och jag rekommenderar alla att gå till en av de andra. Dessa är alldeles för dyra, 385kr för 3 Kebab med läsk varav 30kr läggs på som en serveringsavgift om man äter på plats. Den avgiften kunde de inte förklara och känns därför väldigt konstig..

Datum för besöket: juli 2020
Tack voff

Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Nästan 400kr för 3st kebabtalrikar. De lägger på serveringsavgift när man ska äta på plats. Er riktigt vrida ur så mycket ur turister ställe.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 101jensj
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Bra pizzor. Jag tog en pizza med oxfilé som var precis lagom stor. Bra smak och väl avvägt mycket ingredienser. Härlig bearnaisesås och god oxfilé gjorde att upplevelsen blev bra.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack Henrik F
Omdömet skrevs 23 november 2019

Väldigt goda pizzor kebab mm. ring och ta med dej maten gå till parken bredvid järn vägs station å ät din goda pizza
Trevlig snabb personal so. Alltid är glad rekomenderas varmt

Datum för besöket: juni 2019
Tack carinas234
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Supergod pizza, smakade jättebra när man var hungrig efter en liten tur med husbilen.
Kommer att stanna där igen.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Christer K

Resenärer som tittade på Pizzastugan tittade också på

Järvsö, Gävleborgs län

Besökt Pizzastugan? Berätta vad du tyckte!