“Bra mat o mysig miljö”

Restaurang Eftertanke
Rankad som nr 5 av 16 Restauranger i Järvsö
Beskrivning: Backrestaurang mitt i pisten som vintertid har öppet från juldagen fram till och med påsk. Öppet torsdag till söndag alla veckor och öppet hela veckorna under skolloven. Fast meny med hög kvalitet på råvarorna oavsett om de är lokala (som vi använder i första hand) eller från andra leverantörer.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Bra matställe i backen. Riktig mat, vällagad och god. Trevligt häng för en öl eller fika också. Supermysigt att sitta ute på sköna renfällar i solen

Tack Linda W
Sune_Frost, Ägare på Restaurang Eftertanke, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Tack för att du besökt oss och tack för fina ord om vår verksamhet.

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Mysigt kafé och restaurang mitt i backen. Trevlig atmosfär med värmande brasa. Perfekt för en mat eller fikapaus. Ski in ski-out. Sitt ute när solen ligger på

Tack 911leed
Sune_Frost, Ägare på Restaurang Eftertanke, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2018

Tack för att ni besökt oss och för fina ord om vår restaurang. Välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Det bästa matstället i backen. Mysigt och helrätt, god fika och mat med grym uteservering. Har allt den kräsne stockholmaren behöver.

Tack Robert Ö

Tack för fint omdöme. Välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Med trötta ben och kalla fötter kom vi in i denna fina rastplats mitt i backen.
God mat med lokalproducerade mathantverk.
Rekommenderas!

Tack Lillibettelajs
Sune_Frost, Ägare på Restaurang Eftertanke, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2018

Tack för att ni besökte oss och tack för en bra recention. Välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 12 februari 2018

Återkommer gärna till detta mysiga ställe. Jättegod hemlagad mat, linsgrytan kan verkligen rekommenderas. Mycket trevlig personal.

Tack Bickan
Sune_Frost, Ägare på Restaurang Eftertanke, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Tack för dina fina ord om vår mat och miljö. Välkommen tillbaka.

Resenärer som tittade på Restaurang Eftertanke tittade också på

Järvsö, Gävleborgs län

Besökt Restaurang Eftertanke? Berätta vad du tyckte!