“Bra mat, trevlig service, liten lekhörna, lite pricy från ala carten! ”
Omdöme om Condis Bar och Kok

Condis Bar och Kok
Rankad som nr 3 av 16 Restauranger i Järvsö
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Bra mat, åt röding, hamburgare och från barnmeny carbonara och pannkaka, toppen gott! Trevlig service från alla. Liten lekhörna för barnen. Lite pricy från ala carten men hellre det än dålig mat!

1  Tack Marielle R

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Perfekt att stanna på väg till fjällen. Bra mat snabbt serverad. Riktigt bra sötpotatispommes till burgarna. Takeawaykaffe till stressade stockholmare. Här tänker vi stanna till igen

Tack Björn L
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Skön lokal och goda köttbitar. Sällskapet tog musslor, Ryggbiff och röding och alla var nöjda!
Boka bord innan för det finns inte många sittplatser.

Tack Martin N
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Mycket god mat till hyfsade priser och bra service. Vi gjorde en chansning på vägen hem från fjällen och vi kommer tillbaka om vi har vägarna förbi. Väl värt ett besök

1  Tack hillevipan
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Vi stannar till en söndag för lunch, ser att det är rätt fullt, men frågar hur lång tid maten kan ta. Max 20 minuter får vi till svar. 45 minuter senare får vi vår mat. Två sällskap som kommer efter oss får maten innan oss. Då har vi beställt tre st carbonara.
Carbonara som inte ens den 11-åriga dottern blir mätt på (portionen är väldigt liten). Varför snåla på så billiga ingredienser?
Det var gott, absolut, men inte värt tid och pengar!

Tack Niclas E

Resenärer som tittade på Condis Bar och Kok tittade också på

Järvsö, Gävleborgs län

Besökt Condis Bar och Kok? Berätta vad du tyckte!