SPARA 12 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
CheapTickets175 US$
eDreams187 US$
Omdömet skrevs 31 mars 2021

Mysiga Järvsöbaden! God vällagad mat, härlig frukostbuffé. Enkla men fräscha rum. Servicen var helt fantastisk i både reception och matsal. Vi återvänder gärna, men då sommartid när Järvsö står i blom

Tack Tour34602721106
Omdömet skrevs 10 mars 2021

Mycket mysigt och trevligt familjeägt hotell med gamla anor. Hemtrevligt och gammaldags. Trevlig personal och god mat. Frukost ingick i priset. Spa till en billig peng men pga corona besökte vi inte det. Vi kommer återvända.

Tack 799monica
Omdömet skrevs 5 mars 2021

Vi bodde här i fem dagar under en skidsemester och vi älskade hotellet! Hotellet hade en restaurang som serverade 5-rättersbuffé varje kväll. Nere i källaren hittade vi ett gym och ett spa med bastu, ångbastu, bubbelpool och kallbad med vatten från hotellets alldeles egna källa. Nedanför trapporna bredvid baren fanns det rum med pingisbord och biljardbord. Rummet hade kunnat vara större, men sängarna var så mjuka att ingen brydde sig. Hotellet ligger nära till en stor skidanläggning med skidbackar för människor i alla åldrar. Vi hade en fantastisk upplevelse och vi rekommenderar att åka hit i ett sällskap med minst två människor.

Tack philipbE5533PH
Omdömet skrevs 4 mars 2021

Ett trevligt pensionat centralt i Järvsö med charm och historia. Charmigt med trevlig personal. Städningen var oklanderlig. Rummet mysigt och ombonat. Fantastisk omgivningar med pool, stor trädgård, liten lekplats för barnen och många ställen där man kunde sitta ute, vilket var perfekt då det var några varma augustidagar när vi besökte Järvsö. Spadelen var kanske inte så stor, men rymlig och med en stor jacuzzi. Såväl frukost som middagsservering var en upplevelse. Vällagad och god mat. Också välordnat med tanke på rådande pandemiomständigheter. Hit åker vi gärna igen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack jensa1978
Omdömet skrevs 24 februari 2021

Jättetrevligt ställe med tillgång till ett litet spa, gym och umgängesrum där man kan spela biljard och pingis. Väldigt god mat, mysiga rum och mycket trevlig personal. Även nära till skidbacken för oss som gillar åka slalom!

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Q4049NEanton