“Missa inte detta fantastiska ställe!”
Omdöme om Jarvso Gardsbageri

Jarvso Gardsbageri
Rankad som nr 5 av 18 Restauranger i Järvsö
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Fantastiskt bra! Vi ramlade in av en tillfällighet och kom inte härifrån. Tre timmar senare stängde dom och vi var tvungna att gå hem. Såååå bra ställe!!

Datum för besöket: april 2021
Tack Mobile34256757247

Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Alltså, Alltså...Vilket ställe fantastisk dryck, underbar personal och skönt häng Hit kommer vi återkomma till varje gång vi besöker Järvsö , kanske till och med värt en resa från Sthlm just för att besöka detta sköna ställe med sina ägare

Datum för besöket: maj 2021
Tack 643fredriks
Omdömet skrevs 5 januari 2021 från mobil enhet

Skulle äta lunch sista dagen i Järvsjö. Vi provade detta ställe. Mycket trevlig personal. Glad och positiv. Räkmackorna var mycket bra. Tog den stora varianten och den var rejäl. Andra i sällskapet åt pasta och toast. Det var också bra. Extra roligt med drickor med genuina smaker. Inte bara cola och fanta. Trivsamt.

Datum för besöket: januari 2021
Tack bergvidder
Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Vi var där vid 10-tiden och det var nästan bara vi som var där. Tyckte det var en trevlig utomhusmiljö, lite bonde-landet möblerat. Charmigt och gott kaffe. Gillade lekrummet och tror barn älskar det!

Datum för besöket: augusti 2020
5  Tack ToveM16
Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Vi kom dit en fredag vid 13-tiden, inte speciellt många före oss men vi fick vänta länge på två surdegsmackor. Smakade bra när de väl kom men litet för lång väntan. På toaletten var tvålbehållaren trasig, kändes inte bra i coronatider. Personen som skötte kassan och tog emot beställningar hade långt hår som borde varit uppsatt för att det skulle kännas bra när man hanterar livsmedel. Det behövs förbättringar på hygiensidan för att helhetsintrycket ska bli bra.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack evajakobsson

Resenärer som tittade på Jarvso Gardsbageri tittade också på

Järvsö, Gävleborgs län
Järvsö, Gävleborgs län

Besökt Jarvso Gardsbageri? Berätta vad du tyckte!