Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Familjärt ställe att övernatta på när vi åker till Härjedalen. Halvvägs! Stor frukostbuffé och vidunderlig utsikt över Ljusnan. Lite omodernt men rent och fint. Järvsö är en genuin liten ort med mycket charm!

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Mammaduvan
Omdömet skrevs 17 augusti 2017 från mobil enhet

Vi bodde i familjerum som egentligen var två rum med dörr mellan. Rummen var inget märkvärdigt men fungerar alldeles utmärkt att ha som bas när man turistar i Järvsö.

Personalen är supertrevliga och hjälpsamma. Dom har en frukostbuffé som är fullt tillräckligt men givetvis inte kan möta sug med större hotell.

Hotellet ligger bra beläget och det är nära till allting och finns gott om parkeringsplatser.

Tack 609joakiml
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Prisvärt boende vackert beläget vid Ljusnan och drivs av två bröder som är väldigt trevliga och tillmötesgående. Vi bodde här en natt och är jättenöjda. Sköna sängar och bra frukost med färskt bröd och äggröra.

Tack annafV559ZE
Omdömet skrevs 20 juli 2017

Ett perfekt ställe att vila trötta ryggar - på genomfart utmed 83:an. Sköna sängar, vacker inredning och framför allt en härlig frukost. Trevligt bemötande av bröderna Bergman -bättre kan det inte bli, eller? Jo utsikten från uteserveringen är fantastisk!!!!

Rumstips: Bästa utsikten , rum 42, 40.... p 52, 50 ,,,,,,,, - rummen på andra våningen. Ett tyst hotell.
Tack 11birgittas
Omdömet skrevs 4 september 2018