SPARA 94 US$
eDreams588 US$
Orbitz.com494 US$
Omdömet skrevs 29 januari 2021

Datum för vistelsen: januari 2021
Juan Vila, Otro på Casa Real Hotel at Santa Rita Vineyards, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2021

Omdömet skrevs 27 februari 2020

Datum för vistelsen: februari 2020
Diego Valenzuela Fuchslocher, Director General på Casa Real Hotel at Santa Rita Vineyards, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2020

Omdömet skrevs 22 februari 2020

Datum för vistelsen: januari 2020
Diego Valenzuela Fuchslocher, Director General på Casa Real Hotel at Santa Rita Vineyards, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2020

Omdömet skrevs 28 januari 2020

Rumstips: Tomar reserva con anticipación. Son pocas habitaciones disponibles dado el lugar.
Datum för vistelsen: januari 2020
DVF55, Gerente på Casa Real Hotel at Santa Rita Vineyards, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2020

Omdömet skrevs 16 december 2019

Rumstips: Habitación con vista al patio interior con pileta.
Datum för vistelsen: december 2019
DVF55, Gerente på Casa Real Hotel at Santa Rita Vineyards, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2020