Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com494 US$
Booking.com588 US$
eDreams588 US$
Orbitz.com494 US$
CheapTickets494 US$
Travelocity494 US$
Omdömet skrevs 10 juni 2019

Datum för vistelsen: juni 2019
DVF55, Gerente på Casa Real Hotel at Santa Rita Vineyards, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2019

Omdömet skrevs 21 januari 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: januari 2019
Diego V, Gerente på Casa Real Hotel at Santa Rita Vineyards, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2019

Omdömet skrevs 30 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Diego V, Gerente på Casa Real Hotel at Santa Rita Vineyards, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2018

Omdömet skrevs 15 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Diego V, Gerente på Casa Real Hotel at Santa Rita Vineyards, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2018

Omdömet skrevs 20 september 2018

Rumstips: Todas son muy tranquilas y reciben luz del sol a diferentes horas.
Datum för vistelsen: september 2018
Diego V, Gerente på Casa Real Hotel at Santa Rita Vineyards, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2018