“Våfflor med utsikt”

Andersborgs Våffelstuga
Rankad som nr 1 av 1 Kaffe och te i Tänndalen
Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

Ta betalvägen upp och swisha 60 kr för parkeringen. Sedan följer du stigen mot våffelstugan. 1,6 km lätt vandring med bra stig med spångar där fukten kräver det. Väl framme möts du av en mysig och pittoresk fjällstuga meden liten uteplats och spridda bord utanför på tomten runt om. Bra meny med fjällpriser men glöm inte att allt fraktas hit och detta är väl värt priset för stt kunna avnjuta dessa läckerheter i denna miljön. Väl värt ett besök och fantastisk personal. Husgrunden ligger på 938 meter över havet.

Datum för besöket: augusti 2020
3  Tack LasseO14

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Besökte stugan i juli, en regnig dag. Kom dit vid tolvtiden och då fanns platser inomhus. Strax efter var det väl trångt. Fina våfflor med hjortronsylt. Alla var nöjda.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack Pergun
Omdömet skrevs 10 april 2020 från mobil enhet

Bra våfflor. Finns vanliga och med mat. Fin stuga både utomhus och inne. Trevligt, bra läge, snöveslan upp och skidor ner.

Datum för besöket: april 2020
1  Tack Almgren4711
Omdömet skrevs 14 oktober 2019

Ett utflyktsmål som är lättillgängligt för gammal som ung.
Goda våfflor med olika smaker, hembakat fikabröd och mysig atmosfär.
Deras Fondue-kvällar är magiska.

Datum för besöket: september 2019
2  Tack Anita T
Omdömet skrevs 19 mars 2019 från mobil enhet

Alltid vänligt bemötande, väldigt goda matvåfflor och även goda syltvåfflor enligt barn och barnbarn. Provade på fondueafton, efter en blåsig skidtur kom vi till stugan som var upplyst av marschaller och inne i stugan lyste ljusen i kandelabrar och vi åt en trerätters måltid med fondue på älg och ren. Mycket gott. Barnen uppskattade också att få laga sin egen mat och att få skida tillbaka med hjälp av pannlampor och reflexer på bambukäppar.

Datum för besöket: mars 2019
Tack eig2016

Resenärer som tittade på Andersborgs Våffelstuga tittade också på

Tänndalen, Jämtlands län
Tänndalen, Jämtlands län

Funäsdalen, Jämtlands län
Funäsdalen, Jämtlands län

Besökt Andersborgs Våffelstuga? Berätta vad du tyckte!