Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Omdömet skrevs 1 november 2020 från mobil enhet

Mycket bra lägenhetshotell precis vid liften. Närmare kommer man inte. Bra förvaringsmöjligheter för skidor och pjäxor och fräsch lägenhet med helt ok utrustat kök. Gym och träningsmöjligheter i form av olika pass. Jag tyckte det var mycket bra service på det här hotellet, alla var trevliga och ställde upp vid behov. Enda minus var en ganska torftig frukost (kan bero på att vi åkte off season) och middagar som var ätbara men inte så mycket mer. Men overall ett bra hotell jag kan rekommendera och gärna åka till igen!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Susanna G
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Bodde i ett rum med 6 bäddar och har en del synpunkter.

1. 4 krokar i tvättrummet
2. Draperier till sovrummena
3. Stora sovrummet har en ingång på varje sida sängen, men all förvaring på ena sidan. Så är man på fel sida får man gå ur sovrummet, ut i vardagsrummet, och in igen för att nå sina rena underkläder.
4. Lite ont om skålar och sånt i köket.
5. Inget hushållspapper eller kökshandduk.
6. Ont om förvaring i 4-böddsrummnet.

Läget är bra, men rummen är inte tillräckligt bra. Relaxavdelningen är också lite och trång.

I framtiden blir det andra boenden i området.

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack Almgren4711
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde på Pinnen alldeles invid Ski Lodge och åt en god trerättersmiddag en kväll. Grillmenyn smakade väldigt bra med fantastiskt god ramslökspesto och välgrundat kött (biff och vildsvin).
Rabarber-tiramisu saknade kaffe och generellt för söt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 14 mars 2020 från mobil enhet

De har fått ny meny, åt ren med potatiskaka, rödvinssås och morotspure det bästa ja någonsin ätit tyckte först att priset var högt. 325:- men det var värt det och en mycket god efterrätt som heter 88:an.man vill slicka tallriken. Och trevlig personal. Den nya menyn är ett stort lyft

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack tomass117
Omdömet skrevs 29 februari 2020

Den typ av mat som serveras här är otroligt dyr jag menar varför skulle jag betala 49kr för 20gran nötter?

Förutom det så hittade jag en liten hemlighet bakom minifridgen i hotellrummet. Det var alldeles grönt och luktade mögel.

Det värsta var nog ändå det att jag träffade på en naken gubbe i korridoren påväg ut ur mitt rum. Saken var den att gubben var naken och han snabel hängde löst ute mitt framför mig.

Skulle aldrig återvända hit

Datum för vistelsen: februari 2020