Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde på Pinnen alldeles invid Ski Lodge och åt en god trerättersmiddag en kväll. Grillmenyn smakade väldigt bra med fantastiskt god ramslökspesto och välgrundat kött (biff och vildsvin).
Rabarber-tiramisu saknade kaffe och generellt för söt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 14 mars 2020 från mobil enhet

De har fått ny meny, åt ren med potatiskaka, rödvinssås och morotspure det bästa ja någonsin ätit tyckte först att priset var högt. 325:- men det var värt det och en mycket god efterrätt som heter 88:an.man vill slicka tallriken. Och trevlig personal. Den nya menyn är ett stort lyft

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack tomass117
Omdömet skrevs 29 februari 2020

Den typ av mat som serveras här är otroligt dyr jag menar varför skulle jag betala 49kr för 20gran nötter?

Förutom det så hittade jag en liten hemlighet bakom minifridgen i hotellrummet. Det var alldeles grönt och luktade mögel.

Det värsta var nog ändå det att jag träffade på en naken gubbe i korridoren påväg ut ur mitt rum. Saken var den att gubben var naken och han snabel hängde löst ute mitt framför mig.

Skulle aldrig återvända hit

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste ensam
Tack Morschunka
Omdömet skrevs 4 september 2019

Här är det riktigt smidigt att bo!
Trevliga lägenheter med det mesta man kan behöva (och resten brukar den hjälpsamma receptionen hjälpa till med).
Fantastiskt att kunna bo så nära backen men ändå få det sköna lugn som Tänndalen bjuder på.
Bastun & lekrummet vid restaurangen är uppskattade när man åker flera familjer.
Det kommer byggas en ny mataffär intill & det hoppas jag blir bra (bara det inte liknar ett köpcentrum).

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Brynolf_McKrash
Omdömet skrevs 3 mars 2019 från mobil enhet

Middag med familjen, om man håller sig till pizza och burgare funkar det nog men vill man ha en trerätters är tyvärr både pris och beskrivning mycket över den nivå man får. Dåligt smaksatt och dyrt. Trevlig men okunnig servis som hetsade på med maten så man knappt hann äta upp en rätt innan den dukades ut, vinet hälldes upp utan provsmakning, ingen reaktion trots att mycket rester lämnades. Tyvärr en stor besvikelse och inte värt pengarna.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack DetteM8