Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 2 september 2016

Enkelt, men fräscht och trivsamt boende i pensionatsmiljö.Delad toa och dusch, men det funkade bra. Sängarna var sköna. Pensionatet var vackert beläget vid sjön Malmagen. Gångavstånd till fjället, på andra sidan vägen. Sköna tofflor!
Trevligt bemötande och god serviceanda.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack irenkberglund
Omdömet skrevs 18 september 2014

rena och fina rum, delad wc var inga problem då det fanns 2 separata völdigt fråscha wc/duschutrymmen. frukosten serverades de tiden man själv önskade.rekommenderas för
övernattning. passerade med mc men hade bokat före

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack 626bitte
Omdömet skrevs 3 juli 2014

Ett super mysigt pensionat där total avkoppling är enkelt i denna vackra miljö. Fräscha rum i sommarromantisk stil. Sköna sängar.
Utsikten från vårt rum var magiskt va ker med Hamrafjället i bakgrunden som speglade sig i Malmagen sjön.
Utmärkt service av ägarinnan som själv serverade oss frukost och lagade vår goda middag på kvällen.

Rumstips: Välj gärna rum med utsikt mot sjön. Halvpension är mycket prisvärt och gott!
Datum för vistelsen: juli 2014
Tack ireneb721
Omdömet skrevs 28 januari 2013

Åkte på mc-semesterl för några år sedan och var på väg mot norska gränsen.
(skulle ha skrivit om detta för länge sedan men men..)
Klockan hade blivit kväll och en säng hägrade.
Såg på min vänstra sida Strandgården så jag svängde av för en koll.
Mötte en mycktet trevlig kille som fixade ett rum till mej.
Kanske inte det häftigaste rummet men rent och fint.
Satte mej ute på terassen för att koppla av då kom han ut och frågade om jag ville ha käk och en öl :)
Köket hade han stängt tidigare på kvällen men han fick fria händer och ut kommer en stor saftig köttbit.
Så om någon skulle ha vägarna förbi detta ställe så missa inte Pensionat Strandgården.

Datum för vistelsen: januari 2013
  • Restyp: Reste ensam