Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 28 maj 2019 från mobil enhet

Ligger i Hindås nära Landvetter och Göteborg i väldigt vacker miljö med fin utsikt över sjön.
Rummet var lite slitet och luktade instängt. Jag var ingen konferensgäst så när jag skulle äta middag så fanns det inte mycket att välja på från menyn, dåligt urval.
Stor och fin frukost som toppades av att solen sken och jag kunde sitta på uteplatsen och titta på den fina utsikten över sjön. Gott om parkeringsplatser. Trevlig och hjälpsam personal

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack thomasn695
Omdömet skrevs 30 januari 2019 från mobil enhet

Enkelt och bra konferenshotell nära Landvetter. God mat och fika samt riktigt bra konferenslokaler. Övernattningsrummen är av lite äldre modell men helt okej. Trevlig personal och en jättefin miljö att få lite luft i. Hyfsat gym.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack 532marcusn
Erika L, Hotellchef på Hjortviken Konferens AB, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2019

Vi är så glada att du haft det så bra hos oss!
Jag delar med mig av din feedback till våra anställda så hoppas jag att vi får önska er varmt välkomna tillbaka till Hjortviken snart igen!

Omdömet skrevs 13 september 2018 från mobil enhet

Enkelt och bra konferenshotell med god mat och bra rum. Fin utsikt över nedsjön och konfortläge nära Landvetter och Göteborg. Fina promenadvänligt närområde. Trevlig personal. Behöver dock fräschas upp snart.

Datum för vistelsen: september 2018
2  Tack roberthornquist
Omdömet skrevs 4 maj 2018

Var här på konferens med jobbet,och har väl egentligen inte mycket att klaga på,fin utsikt,liten skön jacuzzi med bastu,skön säng,middagen var kanske i minsta laget för ett gäng byggare,var många av oss som gick och la oss hungriga,ett plus för att det fanns en flaska Loka på rummet som ingick,konstigt nog är det inte många ställen i Sverige det ingår,ofta sitter man tillsammans och tar några öl nere i baren och snackar,och då e det fräscht med en flaska vatten innan man går och lägger sig,undrar bara om man sov i samma rum som Pelé en gång sov i 1958 ;-)
Som sagt helt ok strax över medel en hög 3:a .

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Destination A
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Bra konferenshotell med ett fint läge vid sjön. Trevlig och tjänstvillig personal. God frukost och middag. Bra salladsbord till lunchen, men själva lunchen var lite tråkig. Verkar finnas fina rekreationsmöjligheter, något som dock inte utnyttjades av oss.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack 771erikb