Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 11 juli 2019 från mobil enhet

Frukost var bra. Men maten i restaurangen var smaklös tog fisk som smakade inget. Dyrt men ej värt pengarna. Varma
rum, dålig ventilation. Men omgivningarna var fina. Spa avdelning med panorama fönster var avkopplande. Men inget hotell jag vill bo på igen.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Siv-Britt B
Omdömet skrevs 3 mars 2019 från mobil enhet

Trevligt konferenshotell som höll öppet för bara vår grupp. Lugnt och skönt, bra konferanslokaler. Mycket god mat och bra service. Ordinära rum. Spaavdelning och gym. Bra läge nära till RV 40. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: mars 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack birgittalm
hindasgarden, Kundansvarig på Hindasgarden Conference & Spa Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2019

Vad roligt att ni trivdes hos oss, tack för fint omdöme.
Välkomna tillbaka till oss.
Mvh Jessica Hindåsgården

Omdömet skrevs 22 november 2017

Ett bra ställe för konferens eller fest. Ligger mycket bra nära till Landvetter vilket underlättar o man kommer med flyg. Ett ganska gammalt med helt och rent hotell. Mycket bra mat och servering. Väldigt trevligt med den gamla trähoppbacken i direkt anslutning.

Datum för vistelsen: november 2017
2  Tack Johan N
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Ytterligare ett hotel i mellanklassen.
Rent och fint rum, relativt nyrenoverat bad och dusch.
Rummet jag fick är väldigt titel.
Frukosten hade det som man förväntar sig. Middagen var helt ok.
Fin och trevlig spa anläggning.
Utvändigt skulle de behöva tvätta fasaden och snygga upp.

Datum för vistelsen: maj 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack 437christerd
Omdömet skrevs 4 september 2016

Bra parkering men ganska brant backe upp till receptionen, enkel standard på rummen, urdåliga kuddar, tunn madrass i sängen, gammal urdrucken vinflaska låg i skåpet vid skrivbordet och luktade, TVen där försvann SVT1 efter ca. 3-4 minuter fick söka om igen, enkel frukost men tillräckligt!
Ligger fint med utsikt över sjön, mycket bra WiFi kom lätt in på nätet!

Rumstips: Boka helst dubbel rum, enkel rummen är enkla!
Datum för vistelsen: september 2016
Tack 678larsl