“Inte så fräscht. Viktigt att toaletterna är tip-top i dessa covid-tider. Gärna handsprit inne på toaletterna också.”
Omdöme om Old Mike’s

Old Mike’s
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Örkelljunga

Besviken. Pastan smaklös. Fick hotta upp den med BBQ-sås…. Var nog inte tanken.
Smutsiga toaletter utan toalettpapper.
Hamburgaren var god, tyckte min man.
Kommer inte åka hit fler gånger.

2  Tack AnetteBrunett

Det var fler döda flugor i fönstret än gäster på restaurangen. Ok mat, men inte värt det. Jag kommer inte besöka Old Mikes igen.

1  Tack Timemilj
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Hemskt att äta där då maten var smaklös och portionerna var lämpade för mindre barn, McDonalds som ligger i närheten har större portioner och mer smak på maten.

Datum för besöket: september 2020
Tack joakimr674
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Jag och min kille beställde pasta med pulled pork. Fick vänta i över 30min och maten är det sämsta jag ha skådat. Pastan var så överkokt att den inte ens gick att få upp den på gaffeln. Och på botten låg massa pasta vatten som gjorde pastan helt plaskig. Maten var väldigt smaklös. Vid fönstret vi satt och åt låg det även massa döda flugor.
Tycker även synd om de unga tjejerna som jobbar där.

Tack 552thelmaf
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Cola utan kolsyra, det tog 40 minuter att få maten och när den kom var den knappt godkänd. Dessutom var det svindyrt och ont om personal som dessutom inte hade koll. På toaletten låg en torkyrulle slängd i fönstret som var blöt, tänkt att vara till att torka sina händer, inte pandemisäkert.

Summering: kass restaurang!

1  Tack cicci7303

Resenärer som tittade på Old Mike’s tittade också på

Örkelljunga, Örkelljunga Kommun

Besökt Old Mike’s? Berätta vad du tyckte!