Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 23 juli 2021

Det var slitet och kasst. Duscharna funkade knappt, bastun mycket sliten. Det spa som fanns var grönt och luktade dåligt. Rummen gamla och dåligt städade. Det står att allt var öppet men det stämde inte. Allt efter satt och dåligt….

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack R2425WQpeterd
Omdömet skrevs 11 april 2021 från mobil enhet

Halvpension en vecka med familj och vänner. Fantastisk mat och ett mycket mysigt hotell. Underbar kvällssol och fjällvy på balkongen i anslutning till restaurang. Perfekt utgångsläge för turskidåkning och toppturer. Lift ligger en bit bort (ca 500 m). För den som är petig med att det ska vara nytt och fräscht blir det kanske inte full pott, men själv tycker jag charmen överväger.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack LarsB2088
Omdömet skrevs 11 april 2021 från mobil enhet

Mycket god mat- även för en vegetarian!Skön avslappnad stämning. Trevlig personal. Snyggt hotell med fina vinklar och rolig planlösning. Prisvärt. Otroligt mysiga rum. ”Spa” är kanske att ta i, men skön bastu och en liten inomhuspool + vissa dagar bubbelpool ute. Och städningen hade man kunnat styra upp rejält. Men nära nära en riktig höjdare. Vi är totalt mycket nöjda med vår vecka!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack agnes_h_lutz
Omdömet skrevs 22 mars 2021

Bekräftar inte bokningar.
Svarar inte på telefon eller mejl.
Gamla slitna rum.
Ligger dåligt till mot liftsystemet.

Varning! Betala absolut inte i förskott och var bered på att inte få något rum när ni kommer dit.

Datum för vistelsen: april 2020
Tack Y217IBdanield
Omdömet skrevs 5 februari 2021

Vi bokade nyårshelgen och såg så fram emot vår vistelse på hotellet, och förskottsbetalning för hela kalaset var ett krav så detta ordnade vi i november. Dagen innan ankomst fick vi till oss att vi inte kunde komma på grund av en vattenläcka som orsakat skada på flera av hotellets rum. Sånt händer. De lovade att vi skulle få alla våra pengar tillbaka, men när inbetalningen kom visade det sig att flera tusen fortfarande fattades. Har därefter haft ca 6 veckor av mejlande fram och tillbaka med hotellet som flera gånger lovat att våra pengar kommer inom kort, men vi har fortfarande inte sett röken av dem. De har således "lånat" våra pengar i över två månader nu. Vi börjar tro att vi inte kommer att få pengarna tillbaka, vilket vi meddelat dem om att vi tror, för ungefär en vecka sedan men på detta mejl har vi fortfarande inte fått svar! Alltihopa känns högst oseriöst. Se upp!

Datum för vistelsen: januari 2021
1  Tack emmaeN5236MA