“Frankrike, Italien och Spanien i Ulricehamn ”

Din Deli Delikatessbutik
Rankad som nr 4 av 26 Restauranger i Ulricehamn
Kök: Deli
Beskrivning: En delikatessbutik med fokus på allt det goda i livet! Hos oss hittar du underbara smaker från hela världen! 60 talet ostar, den bästa charken, delikatesser och tillbehör. Vi har fullständiga rättigheter och varje fredag fylls butiken med glada After Work-gäster som avnjuter underbara tapas och tillhörande dryck. Under året arrangerar vi ett antal mat -& dryckesevent såsom ostrestaurang, gourmetkvällar, fondue etc. etc.. Önskar du att njuta hemma har vi delibrickor & fat för avhämtning. Skall du fira eller bara njuta kan du beställa catering från oss, vi löser allt från 10 pers. till stora events.
Omdömet skrevs 18 juni 2018 från mobil enhet

Goda delikatesser som gör att man kan hämta hem Sydeuropa till sitt kök. Dofter och smaker som i kombination "gifter sig".
Duktig personal som kan ge råd och tips. Fräscht och läckert.

Tack 56jeanettes

Omdömet skrevs 9 juni 2018 från mobil enhet

Ikväll bjöds vi att fira en examen som vår fina Hanna nu tagit. Vi fick så underbart god mat och dryck i denna fina miljö. Är du i Ulricehamn så missa inte detta ställe! Här kan du handla delikatesser eller sitta ner en stund, äta något gott och dricka något gott till.

Tack cratia
Omdömet skrevs 21 april 2018 från mobil enhet

Brukar alltid besöka butiken när jag är i Ulricehamn. Finns flera olika ostar från det bästa i Europa. Bl.a. grottlagrad Gruyeré för 470 kr/kg, riktigt god. Finns mycket annat gott också.

Tack Y5983VMoscara
Omdömet skrevs 12 april 2018

Fin butik med ett fantastiskt sortiment och trevlig och kunnig personal. Värt att åka en omväg för att t ex få en välsmakande picnickkorg.

Tack lottan498
Omdömet skrevs 22 september 2017

Här finns delikatesser som man inte hittar var som helst och dessutom väldigt trevlig personal. Det gäller dock att ha en välfylld plånbok.

Tack Stenaj

Resenärer som tittade på Din Deli Delikatessbutik tittade också på

Ulricehamn, Ulricehamns kommun

Besökt Din Deli Delikatessbutik? Berätta vad du tyckte!