Kostnadsfri avbokning till den 22-02-05
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Expedia.com144 US$
eDreams
Omdömet skrevs 30 oktober 2021

Disco till klockan 2 på natten utan förvarning. Väldigt hög bass, även fast dom sa vi inte skulle höra så mycket. ”Bastu och spa” betyder inte att dom har pool. Betyder att dom har ett bastu och ett par soffor.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack TheBenjaminn0
Robert Klemenz, Gästservice/reception på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2021

Hej. Tack för att ni besökt oss på Hotell Bogesund och stort tack för Er feedback. Vi beklagar att vi inte meddelat Er om vår nattklubb vid bokningstillfället, vilket vi absolut kunde gjort. Vi har nattklubb runt 1 gång i månaden och detta var första tällället sedan pandemin startade. Vi har dock aldrig gått ut med att vi har spa på hotellet, utan vår bastuavdelning heter Bastu och relax, vilket innebär möjlighet till avkoppling. Vi beklagar givetvis om ni hade andra tolkningar på de orden. Vi önskar Er varmt välkomna tillbaka till oss igen och hoppas att vi kan ändra Er åsikt om ni kommer tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Fräscht hotell i centrala Ulricehamn. Skön säng och delvis öppningsbara fönster. Fläkt fanns, men under mitt besök var temperaturen inte besvärande. Två flaskor vatten är gratis. Ingen minibar/minikylskåp tyvärr, men det är få som har det och inget att anmärka på tycker jag. Skrivbord och en fåtölj var precis lagom för att kunna bre ut sig själv i ett rum. Frukostmatsalen var ganska stor och utbudet tillfredsställande. Detaljer som bagagepall och skohorn uppskattas. Det är ett enkelt men modernt hotell och jag hittar inget som drar ned betyget. Jag rekommenderar alla besök i Ulricehamn att kombinera med en finmiddag på Restaurang Lago!

Tips: skall du gå ned till vattnet så är det smidigast att ta en trappa mellan bostadshusen några tiotal meter norr om hotellet i stället för att chansa på den upptrampade slänten från hörnet av uteserveringen.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack Mikael P
Robert Klemenz, Gästservice/reception på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2021

Hej Mikael. Tack för att du besökt oss på Hotell Bogesund och stort tack för att du tagit dig tid att recensera oss. Vad kul att du hade en så fin vistelse hos oss, det värmer. Varmt välkommen tillbaka till oss igen.

Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Bra hotell med bästa läge i stan .Fint rum med sköna sängar välkomnades med en godis strut alltid trevligt.En härlig frukost med mycket att välja på fint upplagt.Synd att baren var stängd dessa härliga sommarkvällar.Dessutom med en terass och jättefint läge över sjön.

Datum för vistelsen: juli 2021
2  Tack Solveig S

Hej Solveig. Stort tack för att ni besökt oss på Hotell Bogesund och tack för dina fina ord om oss, vi glädjs åt att ni hade en fin vistelse. Ni är varmt välkomna tillbaka till oss igen.

Omdömet skrevs 16 juni 2021 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med trevlig personal och ett härligt läge nära busstation! Sköna sängar, rena badrum med saker från Rituals, supergod frukost och mycket att välja på. Såhär i Coronatider är restaurangen stängde för lunch och middag men det finns massor av ställen i närheten! Jag tog med mat till rummet utan problem!

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack Stockholmsmamma
Robert Klemenz, Gästservice/reception på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2021

Hej. Stort tack för Er besök hör hos oss och för Er fina recension. Vad roligt att höra att ni trivdes hos oss och i vår fina stad. Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen /Robert

Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt
Service = topp
Rum =topp
Frukost= topp
Bra val!
Vi bokade 10 minuter innan vi anlände, inga problem. Den rekommenderade restaurangen, Bryggan, var också jättebra. Ja, allt var faktiskt bra här.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack ACI123
Robert Klemenz, Gästservice/reception på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2020

Hej. Tack för att ni besökt oss på Hotell Bogesund. Vad härligt att höra att Er sista minutenbokning blev så lyckad. Vi är glada över att vi fick vara del av det. Varmt välkomna tillbaka till oss igen. /Robert - Receptionen