Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 16 juni 2021 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med trevlig personal och ett härligt läge nära busstation! Sköna sängar, rena badrum med saker från Rituals, supergod frukost och mycket att välja på. Såhär i Coronatider är restaurangen stängde för lunch och middag men det finns massor av ställen i närheten! Jag tog med mat till rummet utan problem!

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Stockholmsmamma
Robert Klemenz, Gästservice/reception på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2021

Hej. Stort tack för Er besök hör hos oss och för Er fina recension. Vad roligt att höra att ni trivdes hos oss och i vår fina stad. Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen /Robert

Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt
Service = topp
Rum =topp
Frukost= topp
Bra val!
Vi bokade 10 minuter innan vi anlände, inga problem. Den rekommenderade restaurangen, Bryggan, var också jättebra. Ja, allt var faktiskt bra här.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack ACI123
Robert Klemenz, Gästservice/reception på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2020

Hej. Tack för att ni besökt oss på Hotell Bogesund. Vad härligt att höra att Er sista minutenbokning blev så lyckad. Vi är glada över att vi fick vara del av det. Varmt välkomna tillbaka till oss igen. /Robert - Receptionen

Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Tillmötesgående personal både i telefon och sen på plats. Hundvänligt hotell med perfekt läge nära strandpromenaden. God frukost och fina rum. Kommer jag tillbaka till Ulricehamn så vill jag bo här igen.

2  Tack johannau302

Hej Johanna. Tack för att du besökt oss på Hotell Bogesund och stort tack för fina ord. Vad roligt att du gärna kommer tillbaka till oss. Snart hoppas vi. På återseende. /Robert - Receptionen

Omdömet skrevs 23 juli 2020

Fick ett otroligt fint bemötande av receptionisten.
Han var från Polen och hette Stasio.Han gjorde vår vistelse på hotellet
till en otroligt fin upplevelse. Snyggt rum med sjöutsikt.
Par från Göteborg

Tack Monica J

Hej Monika. Stort tack för att ni besök oss på Hotell Bogesund och för Era fina ord. Det värmer att höra att vår personal tagit väl hand om Er på plats. Vi önskar Er varmt välkomna tillbaka till oss igen. /Robert - Receptionen

Omdömet skrevs 4 juli 2020

Bodde en natt här. Hotelläget var fantastiskt! Rummet var fräscht och hade en fantastiskt fin utsikt över Åsunden! Det var en lugn och skön vistelse här. Personalen var mycket vänlig. Frukosten var helt perfekt. Baconet var mycket fint stekt. Allt smakade helt utmärkt. Man borde kanske ha informerat om duschhandtagets funktion. Hustrun ville använda handduschen och vred som vanligt moturs vilket resulterade i att takduschen sprutade ner henne totalt och kläderna och håret blev våta fast det inte var tänkt så. Sammanfattningsvis ett utmärkt hotell tros detta intermezzo!

Rumstips: Fin utsikt, lugnt!
1  Tack Leif N

Hej Leif. Tack för att ni besökt oss på Hotell Bogesund och stort tack för Era fina ord och för Er feedback. Vi får försöka lista ut en bra sätt för att minimera risken att fler personer får en oönskad dusch i framtiden. Varmt välkomna tillbaka till oss igen. /Robert - Receptionen