Kostnadsfri avbokning till den 21-10-30
eDreams150 US$
FindHotel150 US$
Travelocity150 US$
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Tillmötesgående personal både i telefon och sen på plats. Hundvänligt hotell med perfekt läge nära strandpromenaden. God frukost och fina rum. Kommer jag tillbaka till Ulricehamn så vill jag bo här igen.

2  Tack johannau302
Robert Klemenz, Gästservice/reception på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2020

Hej Johanna. Tack för att du besökt oss på Hotell Bogesund och stort tack för fina ord. Vad roligt att du gärna kommer tillbaka till oss. Snart hoppas vi. På återseende. /Robert - Receptionen

Omdömet skrevs 23 juli 2020

Fick ett otroligt fint bemötande av receptionisten.
Han var från Polen och hette Stasio.Han gjorde vår vistelse på hotellet
till en otroligt fin upplevelse. Snyggt rum med sjöutsikt.
Par från Göteborg

Tack Monica J

Hej Monika. Stort tack för att ni besök oss på Hotell Bogesund och för Era fina ord. Det värmer att höra att vår personal tagit väl hand om Er på plats. Vi önskar Er varmt välkomna tillbaka till oss igen. /Robert - Receptionen

Omdömet skrevs 4 juli 2020

Bodde en natt här. Hotelläget var fantastiskt! Rummet var fräscht och hade en fantastiskt fin utsikt över Åsunden! Det var en lugn och skön vistelse här. Personalen var mycket vänlig. Frukosten var helt perfekt. Baconet var mycket fint stekt. Allt smakade helt utmärkt. Man borde kanske ha informerat om duschhandtagets funktion. Hustrun ville använda handduschen och vred som vanligt moturs vilket resulterade i att takduschen sprutade ner henne totalt och kläderna och håret blev våta fast det inte var tänkt så. Sammanfattningsvis ett utmärkt hotell tros detta intermezzo!

Rumstips: Fin utsikt, lugnt!
1  Tack Leif N

Hej Leif. Tack för att ni besökt oss på Hotell Bogesund och stort tack för Era fina ord och för Er feedback. Vi får försöka lista ut en bra sätt för att minimera risken att fler personer får en oönskad dusch i framtiden. Varmt välkomna tillbaka till oss igen. /Robert - Receptionen

Omdömet skrevs 17 oktober 2019 från mobil enhet

Helt ok rum, lite slitet men funktionellt och rent. Frukosten var helt ok. Ingen i personalen i restaurangen pratade svenska vilket kändes lite märkligt. Tyvärr var det nattklubb i restaurangen en av nätterna och det var totalt omöjligt att sova. Vi uppmätte 53 decibel i rummet kl 01:00. När vi klagade var killen i receptionen inte särskilt tillmötesgående och gav oss ett par öronproppar och menade att vi borde stå ut till kl 02:00. Detta är tyvärr det minne vi tar med oss av vistelsen på hotell Bogesund. En stor eloge till tjejen i receptionen vid utcheckningen som faktiskt drog av lite på priset som plåster på såren.

Datum för vistelsen: september 2019
2  Tack 862carolinat
Robert K, Kundansvarig på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2019

Hej. Stort tack för Er recension och feedback. Vi beklagar att ni inte fått information om nattklubben som ägde rum på lördagskvällen, detta bör givetvis framförts av oss till Er innan. Vi tar med oss av både Er ris och ros och ska jobba på att förbättra det negativa framöver. Vi hälsar Er varmt välkomna tillbaka till oss vid ett annat tillfälle, där vi förhoppningsvis kan rätta till det som blev dumt den här gången.

Omdömet skrevs 9 oktober 2019 från mobil enhet

Ett fint hotell med sköna sängar, snygg inredning. Såg relativt nytt ut. Negativt att all personal i restaurangen inte var svensktalande. Frukosten var sådär. Många saker att välja bland men brödet var inte färskt och äggröran var vattning och smaklös. Annars var upplägget bra och fräscht. Restaurangen var väldigt fin.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Svensson, S
Robert K, Kundansvarig på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2019

Hej. Tack för att ni besökt oss på Hotell Bogesund och även stort tack för Er feedback. Vi håller successivt på att renovera på Hotellet. De allmänna delarna är klara och rummen är under bearbetning, vad roligt att det föll Er i smaken. Vi ska försöka se vad som blivit fel vid frukosten den här morgonen, då vi brukar få väldigt positiv respons om den, brödet levereras av en lokal bagare och kommer nybakt till oss. Att all personal inte är svensktalande ser vi dock inte som ett bekymmer utan snarare tvärt om, det är fantastiskt att kunna ha både svensktalande och engelska medarbetare, då flertalet av våra gäster inte heller har svenska som modersmål.