Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com143 US$
Priceline142 US$
eDreams143 US$
Tripadvisor143 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 19 september 2019 från mobil enhet

Blev utbjuden av mannen på middag en fredagkväll.
Blev positivt överraskad av den mysiga miljön i hotellets restaurang Sture! Stilfull inredning med mysig belysning och fint dukade bord förhöjde stämningen.
Vi beställde en Stures hamburgare och en pizza chèvre. Båda var supergoda och det var rikliga portioner. Till det drack vi 2 öl och 2 glas av husets vin, som för övrigt var riktigt gott!
Personalen var trevlig och gav bra service, men varför de pratade engelska förstod vi inte?!!?! Inte för att det gjorde något men det var lite oväntat.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack UlricaB30
Robert K, Kundansvarig på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2019

Hej Ulrica. Tack för att ni besökt oss på Hotell Bogesund och vår Restaurang Sture. Vad roligt att höra att maten och drycken var till belåtenhet, det är precis så vi vill att våra gäster ska känna. att vissa bland vår personal talade engelska beror helt enkelt på att de inte talar svenska utan är engelsktalande. Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen.

Omdömet skrevs 14 september 2019 från mobil enhet

Väldigt fin hotell. Vi ankomsten träffade vi trevlig personal i reception. Rummet var större än vanlig och hade sjö utsikt.
Schampo, hudlotion osv finns på rummet och var bra kvalitet. Samt vattenkokare om man blev sugen en kopp café eller te.
Sängarna var super sköna och vi sov mycket bra. Frukost fick 10 poäng med färska frukt och bär samt mycket att välja på även laktos;- glutenfritt samt vego alternativ

Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack AMW284
Robert K, Kundansvarig på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2019

Hej. Tack för att ni besökt oss på Hotell Bogesund och stort tack för att ni tagit Er tid att recensera oss. Det gläjder att höra att ni trivdes här hos oss. Varmt välkomna tillbaka till oss igen.

Omdömet skrevs 15 juni 2019 från mobil enhet

Allt kött var oätligt och kycklingen var medium rare. Fick försöka äta sig mätt på torra hamburgerbröd och potatis. Hade det varit gratis hade man ändå gått därifrån besviken. Gå någon annanstans och ät.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack bubbblan
Robert K, Receptionen på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2019

Hej,

Tack för din feedback.
Vi beklagar Verkligen att din upplevelse av gårdagens buffé inte blev bra.
Jätte trist att höra då vi haft många gäster som uppskattat våran grillbuffé.

Vi tar självklart åt oss av din recension och tar den givetvis vidare för att se vad som har gått fel och för att se till att detta inte upprepas.
Vill du eventuellt komma i direktkontakt med oss, maila oss gärna på info@hotellbogesund.se

Vi hoppas att vi får chansen att ge dig en bättre upplevelse vid ett annat tillfälle.

Omdömet skrevs 25 mars 2019

Vilken trevlig personal. Mitt första möte var via mail då jag hade frågor om tillgång till kyl m m. När vi anlände kände de till oss och vi behövde inte ställa samma frågor en gång till utan allting var fixat. Vi hade turen att bli uppgraderade till den fina sviten med en fantastisk utsikt över vatten. Vi är inte så förtjusta i kontinentalsängar med delat täcke vilket fanns i detta rum men i övrigt var rummet fantastiskt. Det fanns lite missar i städningen. Vi hittade karamellpapper som inte städats bort och väl mycket damm. Det drar ner lite på betyget. Frukosten är sparsam men väldigt fräsch och god. Brödet var lite tråkigt. Tror inte det var dagsfärskt, så en liten uppvärmning i ugn innan servering hade gjort brödet lite frasigare. Kanske berodde det på att den ordinarie personalen inte fanns på plats utan ersatts av vikarier. Men vi blev väldigt bra bemötta. Hade de inte berättat att de var vikarier hade vi absolut trott att de var ordinarie. Vi återvänder gärna. Vi åt på restaurang Sture på kvällen. En bra meny, något för alla. Även här fick vi ett väldigt trevligt bemötande.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack ottotto2015
Robert K, Receptionen på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2019

Hej. Stort tack för att ni valt att bo hos oss på Hotell Bogesund och även för att ni tagit Er tid att recensera oss. Vi är glada över att höra att ni är nöja med helheten som hos, vi beklagar givetvis de små detaljerna som vi ska se över, som ska fungera. Vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart igen, varmt välkomna.

Omdömet skrevs 10 november 2018

Har bott här ett antal gånger under hösten i samband med uppdrag i Ulricehamn. Trevligt bemötande och läget är mycket bra mitt i centrum. Frukost är helt ok. Rummen är ok, men inget speciellt - alltså ganska basic.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Peter T
Robert K, Receptionschef på Hotell Bogesund, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2018

Hej Peter. Tack för att du tagit dig tid att recensera oss och att du är en ständigt återkommande gäst. Vi hade även uppskattat om du tar dig tid när du är hos oss nästa gång och meddelar vad du saknar på frukosten, då har vi förhoppningsvis möjlighet att göra den ännu bättre, så kanske du även höjer betyget :)