“Mycket trevligt bemötande”
Omdöme om Emmas streetfood

Emmas streetfood
Rankad som nr 12 av 27 Restauranger i Ulricehamn

Väldigt gott och vällagat. Åt en burgare med mix fries, allt var väl godkänt. God lokal öl till det var perfekt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Mats230089
Emmas streetfood, Ägare på Emmas streetfood, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack ❣☝

Omdömet skrevs 30 april 2021

Jag och Sambon försöker klämma in en måltid från Emmas varje gång jag är hemma på permission men gårdagens var nog sista på ett tag. Tror inte vi fått 100% rätt beställning med oss hem sedan de flyttade från containern.

Oftast hinner vi se det innan vi lämnar parkeringen och gå in och fixa till det men nu orkar vi inte bry oss längre. Senast glömdes milkshaken och dipp, igår fick vi helt fel beställning, vanligtvis glöms det extra kött, dippar, extra tillbehör osv. Alltid saknas något helt enkelt.

Synd när det är riktigt god mat men att aldrig få rätt gör det inte värt pengarna längre. Ska man köpa här ifrån ska man nog äta på plats alt verkligen kolla igenom minsta låda innan man lämnar restaurangen.

Datum för besöket: april 2021
Tack camillasK3481LE

Jätte tråkigt att lösa, jag kan bara be om ursäkt. Och ta till mej vad ni skriver och försöka förbättra kontroller vid utlämning. Vill gärna kompensera upp detta oxå så kontakta mej så löser vi något.
Mvh Emma

Omdömet skrevs 12 december 2020

Tog 50/60 minuter att få maten efter att personalen sagt 20 minuter. Kaos bland personalen och burgaren var både bränd, sönderstekt. Kunskapen som krävs för att göra en så simpel sak som smashburger finns inte.

Datum för besöket: december 2020
Tack Gunnarmartin12

Hej!
Ibland kör det ihop sig och helger speciellt, den informationen finns nör man beställer online med just väntetid. Smash burger är inget vi gått ut med att vi har. Kan bara be om ursäkt och hoppas på du vill ge oss en ny chans. Corona tider, mindre personal och ojämnt flöde är inte lätt.
Mvh Emma

Omdömet skrevs 3 november 2020 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera Emmas Streetfood. Har provat en hel del liknande ställen som Tugg, Tonys mfl, men inget slår dessa burgare och pommes. Mysig miljö och trevlig personal. Kommer definitivt besökas igen.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Mist3rMob

Wow tack snälla för fin feedback ❣☝

Omdömet skrevs 3 oktober 2020

Förvånande bäst plats som jag besökte i sista tiden. All var på bästa sätt. Jag menar besök. Mat också bäst.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack admirk941

Tack tack tack ❣

Resenärer som tittade på Emmas streetfood tittade också på

Ulricehamn, Ulricehamns kommun

Besökt Emmas streetfood? Berätta vad du tyckte!