Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Vi bodde inte där utan åkte för att vara med på turridning. Vi red genom sanddynerna och ner på stranden där vi fick långa galoppsträckor i sanden. Hästarna var härliga och vi fick ta in och släppa dem i hagen.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack katitzi
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder på Skallerup Seaside Resort, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Hej katitzi

Tak for din anmeldelse.

Dejligt at høre, at I havde en god tur på vores søde heste gennem den flotte natur i området.

Med venlig hilsen Pia, receptionen.

Omdömet skrevs 2 mars 2018

6 vuxna och 2 små yllon samlade en helg för att umgås, bada och spela spel. Vi hyrde 2 stugor bredvid varandra och stortrivdes varje minut. Bastu, bubbelbad, äventyrsbana, lekplats, massor med aktiviteter. Här har man fullt upp och barnen (2 och 4) somnar utmattade tidigt på kvällen. Dyrt men suveränt.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack JorgenTrouveRaa
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder på Skallerup Seaside Resort, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Hej JorgenTrouveRaa

Tusind tak for besøget og din anmeldelse.

Vi håber at se jer alle i Skallerup en anden god gang.

Venlig hilsen Pia, receptionen.

Omdömet skrevs 26 februari 2018

Familj på 16 personer mellan 1-89 år som firade födelsedag tillsammans. F12 + S6 hus alldeles bredvid varandra. Perfekt. Välutrustade hus. Barnen hade mycket att göra hela veckan och trivdes verkligen och då mår alla bra!
Åt buffén premiärkvällen så lite förvirrat i servisen men utmärkt mat. Jättefina pizzor o mätt o lätt funkade också bra. Hann även med ett söndagspaket med lunch och aufguss i Romulus. Helnöjda!

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack marianne c
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder på Skallerup Seaside Resort, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018

Kære marianne c.

Tusind tak for anmeldelsen og ikke mindst besøget.
Det glæder os, at hele familien - store som små - havde en dejlig ferie.

Vi håber, at vi ser jer igen en anden god gang.

De bedste hilsner Pia, receptionen.

Omdömet skrevs 19 december 2017 från mobil enhet

Min mor blev påhoppad och mer eller mindre utkastad för att hennes hår var torrt. Hennes hår torkar mycket snabbt då hon fått nytt hår efter cancerbehandling. Vi bad om en ursäkt från denne personal men har inte fått det. Oerhört dåligt att hacka på en sjuk människa på detta sätt som ansträngt sig för att ta sig dit!
Också mycket dålig information om när barn är tillåtna i Romulus. Samt väldigt taskiga omständigheter mat och restauranger. Bättre att lämna stället och åka till Lönnstrup. Ingen vegetarisk mat i Sparbutiken alls och dåligt grönsaksutbud.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Diana D
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder på Skallerup Seaside Resort, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2017

Hej Diana D.

Vi beklager, at vi ikke har kunnet leve op til dine forventninger.

Med venlig hilsen Pia, receptionen.

Omdömet skrevs 3 november 2017

Vi tillbringade 3 nätter på Skallerup klit, två vuxna och två tonåringar.
Vi bodde i en A4-stuga. Allt vad vi behövde fanns i stugan. Toppen med fritt wifi. Bra med sittplatser både vid måltid och tv-tittande. Välutrustat kök. Sköna sängar.
Vi hade tänkt att åka på någon utflykt men barnen ville stanna på området.
Vi gymmade, badade, SPA:ade, tittade på solnedgång, promenerade och löptränade.
Ett jättebra gym, med stort utbud av maskiner och vikter. Skönt att ta en massage i massagestolen efter att ha gymmat.
Ett toppen badlandskap, inte stort men det räckte. Bra att poolen var avdelad för att kunna simma. Toppen med gratis Saunagus, var jätteskönt och härligt med ångbastun och saltpeeling vid badlandskapet.
Vi besökte även Romulus-spa på en familjekväll. Det var avkopplande och vi var där i nästan 3 timmar.
Skallerup passar även för familjer med småbarn, såg ut att vara ett roligt lekland och det fanns massor med pysselaktiviteter och en bondgård att besöka.
Vi tog en löprunda till Rubjerg Knude, var ca 14 km tur och retur. Härligt att löpträna på stranden bland dynerna och känna den härliga havsbrisen smeka kinderna. I receptionen finns en karta att få med förslag på löprundor.
I affären fanns det mesta som behövs för att kunna laga till en god måltid.
Ett toppenställe dit jag kan tänka mig att åka flera gånger.

Datum för vistelsen: oktober 2017
2  Tack FrK_Mariestad
SkallerupSeaside, Receptionsmedarbejder på Skallerup Seaside Resort, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2017

Hej FrK_Mariestad

Tusind tak for den flotte anmeldelse.
Det glæder os, at I har haft et dejligt ophold og udnyttet de mange muligheder både på centret, men også ellers i området og naturen omkring vores center.

Håber vi snart ser jer igen.

Venlig hilsen Pia, receptionen.