Kostnadsfri avbokning till den 22-10-15
Boka nu, betala på plats
Expedia.com156 US$
Travelocity
Priceline
Omdömet skrevs 19 juli 2022

Var där en dag då utetemperaturen var 17 grader med halvsoligt väder men rummet var det ca 24/25 grader, utan AC.
Barnen frågade om vi var i bastun, eftersom vi sagt att det fanns på hotellet.

Vi kämpade att få in luft, men det var omöjligt då vinden låg i ”fel” riktning. En gammal takfläkt och extra golvfläkt fördelade den varma luften i rummet…
Vi försökte sova, utan pyjamas och täcken, men det var olidligt med 4 personer i ett varmt och kvavt rum. Efter en halvt sömnlös natt pga värmen påpekade jag detta i receptionen och fick till svar att de kommunicerar att de saknar AC på hemsidan och om man ringer och bokar.
Har lusläst hemsidan och INGENSTANS finns den infon?!? Och det skickades inget Mail om detta heller?
För att fånga vad vi bokade så infogade jag bilder som hemsidan såg ut när vi bokade.

I övrigt rätt slitna rum och inredning , men helt ok. För min smak för mjuka sängar.
Frukost var liten men välsorterad tyvärr var det slut på mycket som äggröra, vitt bröd och juice. Efter att ha letat efter personal fylldes vissa på.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack MrsSofie
Omdömet skrevs 12 oktober 2018 från mobil enhet

Ett hotell med ett bra läge i centrala Ljungby. Gott om gratis parkering. Rummet lite slitet och tråkigt.
Helt ok frukost och lunch. Konferansdelen helt ok utrustat och nära till rum och restaurang / fika.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack hanssusanne1962
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Hej Pär med personal...

Tack för ett mycket trevligt bemötande och för mitt rum, mycket fint och härlig vy över Ljungby centrum. Läget är ju optimalt och man har nära till allt... Kommer gärna tillbaka när ni anordnar nästa event, Champagne till exempel...

Önskar er nu en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År

Classe... ✨

Datum för vistelsen: december 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack FirstClaes21
Omdömet skrevs 7 november 2017

Något slitet hotell med trevlig personal. Rummen håller normal standard med hyfsade sängar.
Garageplatser finns att tillgå i källarplan. Duger som enklare övernattning.
Bra frukostbuffé med både varm och kall mat.

Datum för vistelsen: december 2016
2  Tack ola172
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Med ett centralt beläget hotell kommer nästan alltid en del oljud från gatan och restaurangerna utanför, så även här. Trevlig personal och ett bra prisläge ger plusspoäng, liksom en bra frukost och minibar på rummet. På minussidan hamnar att det under vårt besök blev mycket varmt och kvavt i rummet som saknade luftkonditionering. Fönstren gick att öppna, men då blev störningarna från gatan bara för mycket.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 148nele