Kostnadsfri avbokning till den 22-12-17
Boka nu, betala på plats
Priceline163 US$
eDreams
Omdömet skrevs 12 oktober 2018 från mobil enhet

Ett hotell med ett bra läge i centrala Ljungby. Gott om gratis parkering. Rummet lite slitet och tråkigt.
Helt ok frukost och lunch. Konferansdelen helt ok utrustat och nära till rum och restaurang / fika.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack hanssusanne1962
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Hej Pär med personal...

Tack för ett mycket trevligt bemötande och för mitt rum, mycket fint och härlig vy över Ljungby centrum. Läget är ju optimalt och man har nära till allt... Kommer gärna tillbaka när ni anordnar nästa event, Champagne till exempel...

Önskar er nu en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År

Classe... ✨

Datum för vistelsen: december 2017
Tack FirstClaes21
Omdömet skrevs 7 november 2017

Något slitet hotell med trevlig personal. Rummen håller normal standard med hyfsade sängar.
Garageplatser finns att tillgå i källarplan. Duger som enklare övernattning.
Bra frukostbuffé med både varm och kall mat.

Datum för vistelsen: december 2016
2  Tack ola172
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Med ett centralt beläget hotell kommer nästan alltid en del oljud från gatan och restaurangerna utanför, så även här. Trevlig personal och ett bra prisläge ger plusspoäng, liksom en bra frukost och minibar på rummet. På minussidan hamnar att det under vårt besök blev mycket varmt och kvavt i rummet som saknade luftkonditionering. Fönstren gick att öppna, men då blev störningarna från gatan bara för mycket.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 148nele
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Ett helt ok hotell precis vid Harrys på gott och ont, vissa dagar kan den högljudda musiken störa i hotellrummet men läget mitt i centrum är också en fördel med närheten till restauranger. Rummen är helt ok och personalen är trevlig.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Matrixswe