Kostnadsfri avbokning till den 22-10-15
Priceline153 US$
Travelocity152 US$
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Hej Pär med personal...

Tack för ett mycket trevligt bemötande och för mitt rum, mycket fint och härlig vy över Ljungby centrum. Läget är ju optimalt och man har nära till allt... Kommer gärna tillbaka när ni anordnar nästa event, Champagne till exempel...

Önskar er nu en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År

Classe... ✨

Datum för vistelsen: december 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack FirstClaes21
Omdömet skrevs 7 november 2017

Något slitet hotell med trevlig personal. Rummen håller normal standard med hyfsade sängar.
Garageplatser finns att tillgå i källarplan. Duger som enklare övernattning.
Bra frukostbuffé med både varm och kall mat.

Datum för vistelsen: december 2016
2  Tack ola172
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Med ett centralt beläget hotell kommer nästan alltid en del oljud från gatan och restaurangerna utanför, så även här. Trevlig personal och ett bra prisläge ger plusspoäng, liksom en bra frukost och minibar på rummet. På minussidan hamnar att det under vårt besök blev mycket varmt och kvavt i rummet som saknade luftkonditionering. Fönstren gick att öppna, men då blev störningarna från gatan bara för mycket.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 148nele
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Ett helt ok hotell precis vid Harrys på gott och ont, vissa dagar kan den högljudda musiken störa i hotellrummet men läget mitt i centrum är också en fördel med närheten till restauranger. Rummen är helt ok och personalen är trevlig.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack Matrixswe
Omdömet skrevs 31 juli 2017

Hotell Terraza är ett mycket bra hotell för att vara i en så liten stad, så jag blev glatt överraskad. Tyvärr fick jag ett rum in mot den tråkiga och trista gården, där det höll på att byggas. Det var jätte bra service i receptionen när jag kom med mina båda hundar fick hjälp upp på rummet. Jag fick en fläkt då rummet var mycket varmt, för att få det svalare för mig och hundarna. Man kunde önska lite bättre ordning vid frukosten, när jag kom ner för att äta frukost ca 09.15 i lördags var det disk på alla bord och maten nästan slut. Självklart ordnade receptionen detta, det blev att gå till bagaren och få en back med bröd. Betydligt bättre ordning på söndagens frukost, men tyvärr inte helt bra. Kan varmt rekommendera ett besök på Terraza som är ett familjeägt hotell och det bästa Ljungby har att bjuda på. Det bästa av allt alla är välkomna vi som har djur ska absolut bo på detta hotell.

Rumstips: Välj inte rum mot gården om ni tänker titta ut
Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste ensam