eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 11 februari 2021 från mobil enhet

Sov över en natt o trivdes bra.
Bra o fräscha o tysta rum .God frukost hade allt jag vill ha på en god o näringsriktig frukost. Trevligt par som driver hotellet.
Kommer helt klart att komma hit igen.
Ligger väldigt centralt.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack 679christell
Omdömet skrevs 24 november 2020

Superfräscht rum! Vi behövde en tidigare frukost än de normala tiderna och fick bara för vår skull buffén uppdukad en timme tidigare. Det kallar jag service! Bra covidåtgärder med handskar, handsprit och byte av serveringsbestick i frukostbuffén.

Tack Ellstromskan
Omdömet skrevs 23 november 2020

Bor gärna bo Garvaren när jag reser i jobbet. Ett väldigt mysigt hotell som har allt man behöver, smidig in-och utcheckning (brukar anlända sent på kvällen), trevliga rum, bra frukost och väldigt hjälpsam personal.

Tack rniels222212
Omdömet skrevs 10 november 2020

För mitt ärende var läget perfekt - centralt och nära till allt. Fräscht, vackert och fint enkelrum! Skön säng. Tyst natt. Mycket trevligt bemötande av praktisk och omtänksam personal. Lite tråkig frukost,

Tack lwyrne172516
Omdömet skrevs 27 september 2020

Rent och snyggt bra service när det var bemannat, vi skulle bara sova där så vårt behov för bemanning var lika med inget. Personalen mycket bra frukosten hel ok, rummen bra men för vårt tycke lite väl varma fick öppna fönstret och utanför var det ett tak så kändes lite kymigt.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack mikaellarsen