Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Expedia.com162 US$
Omdömet skrevs 24 november 2020

Superfräscht rum! Vi behövde en tidigare frukost än de normala tiderna och fick bara för vår skull buffén uppdukad en timme tidigare. Det kallar jag service! Bra covidåtgärder med handskar, handsprit och byte av serveringsbestick i frukostbuffén.

Tack Ellstromskan
Omdömet skrevs 23 november 2020

Bor gärna bo Garvaren när jag reser i jobbet. Ett väldigt mysigt hotell som har allt man behöver, smidig in-och utcheckning (brukar anlända sent på kvällen), trevliga rum, bra frukost och väldigt hjälpsam personal.

Tack rniels222212
Omdömet skrevs 10 november 2020

För mitt ärende var läget perfekt - centralt och nära till allt. Fräscht, vackert och fint enkelrum! Skön säng. Tyst natt. Mycket trevligt bemötande av praktisk och omtänksam personal. Lite tråkig frukost,

Tack lwyrne172516
Omdömet skrevs 27 september 2020

Rent och snyggt bra service när det var bemannat, vi skulle bara sova där så vårt behov för bemanning var lika med inget. Personalen mycket bra frukosten hel ok, rummen bra men för vårt tycke lite väl varma fick öppna fönstret och utanför var det ett tak så kändes lite kymigt.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack mikaellarsen
Omdömet skrevs 30 augusti 2020

Trevlig personal med gemytlig stämning. Hade fått mer poäng om läget hade varit lite vassare. Ligger i ett område med en massa lågprisbutiker. Så lite tråkig omnejd.Men annars nära till centrum. Fin promenad
Otroligt skön säng. En trevlig vistelse. Nöjd

Datum för vistelsen: augusti 2020