Kostnadsfri avbokning till den 22-12-17
Priceline153 US$
eDreams
Agoda.com154 US$
Omdömet skrevs 27 september 2020

Rent och snyggt bra service när det var bemannat, vi skulle bara sova där så vårt behov för bemanning var lika med inget. Personalen mycket bra frukosten hel ok, rummen bra men för vårt tycke lite väl varma fick öppna fönstret och utanför var det ett tak så kändes lite kymigt.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack mikaellarsen
Omdömet skrevs 30 augusti 2020

Trevlig personal med gemytlig stämning. Hade fått mer poäng om läget hade varit lite vassare. Ligger i ett område med en massa lågprisbutiker. Så lite tråkig omnejd.Men annars nära till centrum. Fin promenad
Otroligt skön säng. En trevlig vistelse. Nöjd

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack AKL202008
Omdömet skrevs 20 februari 2020

Rummet var mysigt och hemtrevligt men också rent och snyggt! Man möttes också av bubbelvatten och en härlig chokladbit när man checkat in!
Jag gick tom ut och åt i pyjamas vid frukosten och möttes av värme och gästvänlighet :)

Jag kan varmt rekommendera detta lilla mysiga hotell!

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack Mikaela F
Omdömet skrevs 7 februari 2020

Ett härligt boende dit jag gärna återvänder. Trivsamt rum, rent och fräscht. Härligt vardagsrum med teve. Kände mig som hemma. Bra att ha tillgång till kök och porslin för att ordna liten egen kvällsma.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 530veronica
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Mycket personligt bemötande och familjär miljö.
Perfekt för den som vill ha en avkopplande plats och slippa vanliga opersonliga hotell.
Lugnt, tyst och lätt att parkera om du kommer med bil.
Flexibelt och lätt att komma in även vid sen ankomst.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Per_Sthlm