“Gäst”
Omdöme om Old Mike's Diner

Old Mike's Diner
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Ljungby

Detta var inte bra alls smakade inte gott kommer inte att gå hit mer det var krångligt att beställa det tog väldigt lång tid innan maten kom och när den väl kom så stämde inte beställningen nä detta var inte bra stor besvikelse

Tack charlottekY5938YL

Ungdomarna ville käka på Max men de gamle lockades av Old Mike’s Diners amerikanska stil och fick sista ordet! Det var vi alla väldigt glada för! Signatur burger, sweet potato fries, cheddar dip och Snickers shake gjorde oss inte besvikna och med hem följde en flaska BBQ-sås av eget märke. Smakrik mat, trevlig inredning, vänlig personal, snabb service och schysst musik i bakgrunden gör att vi gärna stannar till här fler gånger!

Tack neener36

Bra service o trevligt bemötande, mycket god mat, mysig inredning o fräsch miljö. Vi kommer gärna tillbaka.

Tack 147inal

Väldigt trevligt bemötande från personal!
Bra utbud på menyn och till mycket förmånliga priser. Blir ett återbesök

Tack albertr521

Alltid lika gott och trevlig personal.
Stannar alltid här om jag har möjlighet
Upplevs som väldigt lugnt och avslappnat.
snabbt kom maten oxå.

Tack Marcusber

Resenärer som tittade på Old Mike's Diner tittade också på

Ljungby, Kronobergs län

Besökt Old Mike's Diner? Berätta vad du tyckte!