“Favoritställe”
Omdöme om Old Mike's Diner

Old Mike's Diner
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Ljungby

Bra service o trevligt bemötande, mycket god mat, mysig inredning o fräsch miljö. Vi kommer gärna tillbaka.

Tack 147inal

Väldigt trevligt bemötande från personal!
Bra utbud på menyn och till mycket förmånliga priser. Blir ett återbesök

Tack albertr521

Alltid lika gott och trevlig personal.
Stannar alltid här om jag har möjlighet
Upplevs som väldigt lugnt och avslappnat.
snabbt kom maten oxå.

Tack Marcusber
Omdömet skrevs 14 september 2020

Bra bemötande och maten kom snabbt. Vi åt hamburgare och grekisk sallad - båda rätterna smakade betydligt bättre än på många kedjor. Vi kommer tillbaka!

Tack carinasQ9556LX
Omdömet skrevs 7 september 2020

Var nära att välja Max efter att ha läst de recensioner som fanns här på TripAdvisor, men är glad att vi bestämde oss för att chansa ändå. Mycket godare än Max! Bra utbud på menyn, extremt trevlig service och maten lagom snabbt ut så man vet att inget varmhålles. Rekommenderas varmt med fint koncept där det märks att man tänkt på detaljer.

Tack Xspec

Resenärer som tittade på Old Mike's Diner tittade också på

Ljungby, Kronobergs län

Besökt Old Mike's Diner? Berätta vad du tyckte!