“Kanon”
Omdöme om Old Mike's Diner

Old Mike's Diner
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Ljungby

Alltid lika gott och trevlig personal.
Stannar alltid här om jag har möjlighet
Upplevs som väldigt lugnt och avslappnat.
snabbt kom maten oxå.

Tack Marcusber

Omdömet skrevs 14 september 2020

Bra bemötande och maten kom snabbt. Vi åt hamburgare och grekisk sallad - båda rätterna smakade betydligt bättre än på många kedjor. Vi kommer tillbaka!

Tack carinasQ9556LX
Omdömet skrevs 7 september 2020

Var nära att välja Max efter att ha läst de recensioner som fanns här på TripAdvisor, men är glad att vi bestämde oss för att chansa ändå. Mycket godare än Max! Bra utbud på menyn, extremt trevlig service och maten lagom snabbt ut så man vet att inget varmhålles. Rekommenderas varmt med fint koncept där det märks att man tänkt på detaljer.

Tack Xspec
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Bränd hamburgare, torrt och smaklöst.. Hit går vi aldrig mer.. Hur kan man helt seriöst missa salt och peppar?! Inte ens en ursäkt när vi påpekade detta för servitrisen.. För övrigt var det smutsigt och inte speciellt hygienisk...

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 161nicklasg
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Vi stannade här för att vi är klart trötta på ”vanliga” burgarställen och ville testa något nytt.
Caesarsallad är en rätt som vi är väldigt kräsna på hur den ska smaka. Så min fru och jag beställde vars en och förväntade oss inget speciellt.
Döm av vår förvåning när vi får in en av den fem bästa Caesar sallader som vi någonsin ätit.
Miljön var påkostad och trevlig så vi kan verkligen rekommendera Caesar sallad på detta ställe. Ser fram emot nästa sallad vi åker förbi Ljungby.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Colorman1964

Resenärer som tittade på Old Mike's Diner tittade också på

Ljungby, Kronobergs län

Besökt Old Mike's Diner? Berätta vad du tyckte!