“Svårt att hitta men värt besväret”
Omdöme om Buda Bakery & Resto

Buda Bakery & Resto
Rankad som nr 3 av 91 Restauranger i Lovina Beach
Kök: Asiatiskt
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 19 februari 2018

Väldigt god mat och bra service, definitivt värt att leta rätt på.
Efterrätterna var en dröm, omöjligt att välja!

Tack Åsa A

Omdömet skrevs 23 februari 2016 från mobil enhet

Efter att ha ätit oss igenom flertalet restauranger i Lovina så var det här den enda restaurangen som hade fingertoppskänsla och som hade spännande smaker och inte bara sambal eller jordnötssås! Otroligt vacker utsikt över bergen! Vi kom hit med våra två barn 4 gånger. Jag kan varmt rekommendera deras Springrolls med kyckling och honungssoja!

Tack TheCheungs
Omdömet skrevs 2 oktober 2015

Mysigt ställe på andra våningen med fin utsikt över bergen. Bra service och mycket god mat och snyggt upplagt.

Tack Miakitty66
Omdömet skrevs 17 september 2015 från mobil enhet

Jag och min släkt bodde vid stranden i Lovina och på morgonen tog jag en promenad till bageriet. Balineserna lever otroligt spartanskt och fattigt.
Kvarteret där bageriet ligger är smutsigt och gatan var full av lösa hundar, höns och en och annan tupp. Tack och lov är det skyltat så det var ganska lätt att hitta ändå. Bageriet var modernt med fina stora ugnar. Jag köpte grovt bröd, croissant och några andra efterrättsbröd. Det var billigt, trevlig service och bra bröd. På ovanvåningen har de restaurang, där var jag dock inte, kommer kanske tillbaka dock.

Tack QueenSara
Omdömet skrevs 7 februari 2015

man kan bara säga positiva saker om Buda Bakery. En härlig miljö och trevlig personal. Ja vad mer kan man begära ??

• Atmosfär
Tack Lundbypar

Resenärer som tittade på Buda Bakery & Resto tittade också på

Kaliasem, Lovina Beach

Besökt Buda Bakery & Resto? Berätta vad du tyckte!