“God indisk mat”

Kök: Indiskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

De hade väldigt god mat, speciellt om man gillar indiskt eller pizza då de var de absolut bäst vi ätit i Thailand. Kom dock ihåg att gå på toaletten före ni kommer dit för den var allt annat än fräsch.

Tack Niclas C

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Det var en helt okej middag, men jag har ätit bättre indisk mat. Den borde inte toppa listan på bästa restauranger i Railay, men det är nog många som uppskattar lite variation från thaimaten. Enkelt, fullsatt och trevlig stämning.

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 16 december 2017 från mobil enhet

Efter att ha läst alla fantastiska recensioner om denna restaurang så måste vi tyvärr erkänna att vi blev starkt besvikna på den indiska maten. Vi fick ett mycket positivt bemötande och service av personalen som fick oss att känna oss mycket välkomna, därav 3* i betyg. Men den indiska maten var tyvärr medioker, vilket känns jätte tråkigt att lämna som rating. Det känns tyvärr som denna restaurang/mat har fått en felaktig placering som no. 1 i och på Railey beach.

Tack AnnLinn
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Väldigt bra mat och trevliga folk som jobbar här. Mycket av maten på Railey är ganska likt på alla ställen, men här skiljer den sig ut. Ägaren har bott i Norge i 3 år så det är enkelt att kommunicera. Bjud han på en snus så blir han glad

Tack OskaarL
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Ok men inte mer, ät hellre någon indisk mat, vet inte men antar de borde vara bättre på det pizza

Tack Stefan D

Resenärer som tittade på Kohinoor Indian Restaurant & Pizza tittade också på

Besökt Kohinoor Indian Restaurant & Pizza? Berätta vad du tyckte!